TERESSA KOK BUAT DAJAL LAGI: VIDEO KE-2 CNY!!!!!

::Apa Kata LADY::


Hmmmm... cerita video biadap teressa tahun lepas belum selesai ceritanya. Nampaknya.. tahun ini sekali lagi dia sengaja mencabar dengan pembikinan video year goat yang seolah-olah iklan dan kempen 'makan besar' yang akan diadakan pada 13hb feb 2015 kelak.


LADY memang tangok video berkenaan. Dan tak berkenan dengan perbualan pelakon'pelakon yang ada. 3 pelakon lama dikekalkan termasuk si kok sendiri. Kali ini pelakon baru diketengahkan. Nurul izzah, khalid samad, a. Samad said. Dan maaflah LADY lupa pula nama pelakon India perempuan.


Agaknya, teressa ni dah dahaga sangat perhatian. Rasa glamour deabak selepas videonya popular sebagai hadiah ang pow kepada rakyat Malaysia. Kali ini dia hadiahkan pula rancangan 'makan besar' hasil tuaian video tahun lepas!!!!




 Kenapa LADY gembira sangat si kok ni dihalau dari menjejak kaki ke Sabah, banyak sebab. Antaranya selepas.menerima kiriman video dalam.inbox LADY. Dan LADY sengaja tak terus mengulas berkenaan video ini. (Maaf. LADY sengaja tak sertakan link video ini. Nak tau sangat sila cari. Tambahan pula cerita DS Ismail Sabri lebih utama)


Video yang panjangnya 5 minit 8 saat (5:08) ini sememangnya bukan setakat menyindir, memprovok dan mengajak rakyat Malaysia a.k.a pengikut mereka 'makan besar'

Apa cerita...?? Kenapa 12hb feb 2015???? Adakah sinambungan selepas keputusan  perbicaraan si anugerah illahi wan azizah pada 10hb feb 2015????


Awal-awal lagi dalam 2 minit pertama si kok dan khalid bercerita pasal buang sial sebenarnya berkaitan tentang banjir besar yang berlaku hujung tahun hingga januari. Amboi-amboi.. khalid tak tersentap ker?? Kelantan yang mengalami banjir besar tu negeri di bawah pentadbiran mana agaknya ya??? Seronok bukan main mereka menunjukkan keghairahan mereka berlakon.
Nampak gaya, mereka ni lebih sesuai menjadi pelawak dan pelakon beebanding menjadi ahli politik yang sentiasa 'berlakon' untuk timbulkan isu sensasi dan meraih simpati orang ramai!!!


Ok.. malas nak ulas lebih panjang. Kang macam jd promoter video biadap kok dan watak lain pula! LADY harap, adalah laporan dan tindakan ke atas rancangan meraka!! Check betul-betul ada atau tidak permohonan mengadakan majlis besar pada 12hb feb 2015 di mana-mana!!!

Ps: tahun baru cina adalah untuk menyatupadukan masyarakat berbilang kaum. Sama seperti perayaan yang lain. Tetapi si kok pula cuba memecah belahkan keharmonian yang ada!!!!


Comments

Popular Posts