VIDEO KHAS: Pengakuan Farid Ismeth Berkaitan Isu DS Rosmah Mansor



PEWARIS ANAK BANGSA

Apa yang beliau nyatakan adalah benar dan bukanlah satu pembohongan, malah beliau akui fitnah yang datang dari pihak pembangkang ini bukanlah baru tetapi sudah berakar umbi sejak 11 tahun yang lalu yang mana dimainkan oleh pembangkang bagi mewujudkan persepsi.

Beliau tidak pernah sama sekali berkahwin dengan Datin Seri Rosmah Mansor, beliau bersumpah tidak sesekali beliau pernah berhadapan dengan Rosmah Mansor dan ini semua adalah kebenaran yang mana sengaja difitnah oleh pihak pembangkang.

Apakah kita rakyat Malaysia mahu begitu seronok dengan cerita Rosmah Mansor yang terus difitnah oleh pihak pembangkang Malaysia ini? Mereka GAGAL dalam mendapatkan keyakinan rakyat dan kemudiannya memainkan sentimen serangan Fitnah keatas pimpinan BN termasuklah Rosmah Mansor Isteri kepada Perdana Menteri Malaysia. Apakah kita mahu membiarkan fitnah sebegini terus berleluasa?

Gomo pinta kepada pembaca yang ada agar dapat sama sama menyebarkan video pengakuan Farid Ismeth Emir pembaca berita RTM 1 kemana mana sahaja. Malah Gomo pinta bantuan dari seluruh rakyat agar mampu menyampaikan kepada mereka yang lain bahawa cerita Farid Ismeth Emir yang kononya merupakan suami kedua Rosmah Mansor adalah satu FITNAH JAHAT semata mata.

Kita mesti menghalang mereka ini pihak pembangkang dari terus menabur Fitnah, adu Domba kerana sikap mereka ini yang selalu menyebarkan fitnah adalah satu kecelakaan kepada keamanan kita di Malaysia ini.

Semoga puak pembangkang sedar akan fitnah yang mereka lakukan ini dan berhenti dari membohongi rakyat Malaysia.

SUMBER : AAKJ BLOG


  BACA LAGI!!!!!!!!!

fitnah pembangkang - Farid Ismeth Emir Pembaca Berita RTM1 dikatakan  Bekas Suami Rosmah Mansor

Sunday, July 22, 2012


Gua tak faham kenapa cukup suka dan begitu gembira puak Pakatan pembangkang dalam melemparkan fitnah Jahat keatas Datin Seri Rosmah Mansor Isteri kepada Perdana Menteri Malaysia. Fitnah yang jijik dan boleh Gomo katakan mereka ini yang diupah oleh pemimpin pembangkang tidak mengira halal dan haram dalam menjalankan kerja terkutuk menyerang peribadi Datin Seri Rosmah Mansor.

Dah lama isu Rosmah Mansor berkahwin dengan pembaca berita RTM 1 Farid Ismeth Emir dimainkan oleh gerombolan jentera media baru pembangkang. Malah serangan yang dilakukan bukan sekadar cerita biasa malah sampaikan mewujudkan dokumen, gamar edit dan sebagainya dalam melakukan kerja terkutuk mereka ini.


Blogger upahan Rafizi Jambu Anwar

Blogger upahan Rafizi Ramli Blog Mimpi Senja begitu hebat memainkan fitnah jahat dengan kenyataan kenyataan yang jijik keatas Rosmah Mansor dan Najib Razak Perdana Menteri. Malah blog upahan Rafizi ini dilihat begitu komited dalam melemparkan fitnah.

Gomo melihat ini satu lagi cubaan untuk membunuh kreabiliti Rosmah Mansor yang mana kita lihat begitu konsisten dalam membantu suaminya Najib Razak. Malah Gomo boleh andaikan bahawa Rafizi Ramli sebenarnya sedang cuba mencari publisiti dalam isu Rosmah sepertimana yang pernah dilakukan oleh Chegubard dalam isu Fitnah "Rosmah Puaka"

Didalam bulan puasa ini mereka gerombolan pembangkang tidak peduli akan fitnah yang dilemparkan. Malah mereka semakin galak sehingga sanggup melakukan apa sahaja dengan berpaksikan wang ringgit yang diberi oleh kepimpinan Pakatan pembangkang. Kenapa begitu jahil mereka ini? Kenapa begitu dayus?


Anak Rosmah Mansor pun difitnah pembangkang.

Farid Ismeth dikatakan suami kepada Datin Seri Rosmah, satu cetusan Fitnah yang dilakukan bagi menarik minat rakyat mengikuti fitnah jahat mereka ini memandangkan Farid Ismeth sememangnya cukup popular sebagai pembaca berita kerana kelunakkan suara dan kata kata yang pedas diakhir rancangan.

Ini modus operandi mereka dalam menyebarkan fitnah kerana Rosmah Mansor mesti dikaitkan dengan seorang lelaki yang popular sepertimana Fitnah pembangkang sebelum ini yang mengaitkan Najib Razak bersama artis Ziana Zain.


Mana Yang Muka Terbakar?

Cukup cukup lah wahai Pakatan Pembangkang, cukuplah kerana Azab Fitnah itu semakin hari membuatkan anda semakin terasa bahangnya. Lihatlah wajah Anwar Ibrahim yang semakin hari semakin terbakar dek kerana Fitnah dan aktiviti Homoseksual yang beliau lakukan. Cukup lah menfitnah dan cubalah pilih isu yang tepat dengan masyarakat.

Tidak ada guna menabur fitnah dengan wang setakat seribu dua yang diberikan oleh pemimpin. Kreabiliti dalam menjual cerita diblog mestilah selaras dengan kebenaran walaupun ianya pahit untuk ditelan. Jadilah seperti kami blogger pro Kerajaan yang begitu tepat dan komited dalam menyampaikan berita Sahih, tepat dan benar buat rakyat Malaysia dan juga dunia luar.

SUMBER: PAPAGOMO

Actually cerita ni dah lama anginnya pu3 dengar. Bukan sekali ini. Beberapa pemandu teksi penyokong PKR senditi berborak dengan Pu3 semasa pu3 menjadi penumpang mereka. Pu3 sengaja tak tunjukkan status siapa pu3 kerana lebih selesa untuk dapatkan cerita. Namun kali ini video di atas sudah merungkai persoalan pu3.

Comments

Popular Posts