APA DAH JADI NI? LAJIM JUMPA NIK AZIZ????

PEWARIS ANAK BANGSA

DSP Lajim bertemu Nik aziz di Pejabat Menteri Besar kelantan. Untuk apa?????
no editing, tiada perubahan wajah dilakukan apa lagi nk kata fitnah. Bulan Puasa ni, dan selama inipun tak ada fitnah yang ditulis dalam blog ini. tengok gambar di atas. kenal siapa?

Ia bukan lagi suatu yang rahsia. jika gambar ini dengan bangganya dipostkan oleh PAS BATU SAPI dalam Fb mereka. Pu3 tak anggap ia suatu kesalahan untuk Pu3 juga postkannya dalam artikel ini dan memperkatakannya .

persoalannya...

Kenapa DSP Lajim pergi menemui Nik Aziz? Berdasarkan gambar inim mereka menunjukkan interaksi yang mesra. Menurut sumber pu3 perolehi, Lajim menemui Tok Guru PAS ini kerana nak memohon restu menyertai Pakatan? Betulkah?

Dari risikan pu3 perolehi dan sumber informer yang disampaikan kepada pu3. Lajim bakal mengadakan Majlis berbuka besar-besaran di perkarangan Masjid Kg Kebatu Beaufort. pada 29hb Julai 2012 ini.  Terkini sebanyak 50 khemah telah ditempah dan juga persediaan pengangkutan untuk majlis berkenaan yang dianggarkan sasaran penyertaannya seramai 6 ribu orang. Mesti orang kata, biasalah, bulan Puasa. mestilah akan adakan majlis berbuka puasa beramai-ramai serta bersolat terawih bersama penduduk setempat. Yalah, kan dia ni Ahli Parlimen Beaufort merangkap Ketua UMNO Bahagian Beaufort.

Tetapi....

Bagaimana pula untuk majlis tersebut juga bakal dihadiri Anwar Ibrahim? Hadi Awang Presiden Pas? Nik Aziz? Mereka ni UMNO ker sampai boleh join majlis? Ok Pu3 boleh terima ini majlis orang Islam. tetapi kalau turut hadir dalam majlis tersebut Lim Kit Siang? Dia nak masuk Islamker nak join solat? Kenapa kepimpinan Pakatan dijemput hadir dalam malis tersebut?

Khabar angin bertiup kencang.. nak melompat tu sudah nampak awannya walupun sebelum ini Lajim siap buat kenyataan menolak cerita konon ia kan keluar UMNO. Bukan secara Lisan sesama kawan tau tetapi di hadapan kamera! ditonton oleh seluruh rakyat Malaysia yang sedang menonton tv ketika itu. Tetapi minggu lepas.. bunyi dalam artikel surat khabar dah menunjukkan dia menjilat ludahnya. 

dari risikan yang pu3 perolehi juga.... difahamkan 15 orang ahli UMNO dan juga jawatankuasa UMNO Bahagian (Orang kuat penyokong Lajim) bakal naik kapal terbang ke Kuala Lumpur pada 26hb Julai 2012. difahamkan, rombongan 14 orang lelaki dan seorang perempuan ini adalah untuk menyerahkan surat perletakkan jawatan sekiranya Lajim tak dicalonkan lagi. BETULKAH??????????

Eh?????

Senarai calon dah keluarker sampai boleh ada tindakan ala-ala ugutan ini? Kenapa setakat 15 orang sahaja jawatankuasa yang ikut? kenapa tak angkut 1 kapal penuh makan angin menghadap PM ? Tapi betulkah ada rombongan itu?

oooppppsssss

terlebih pula.. tapi betullah. Beginikah cara pemimpin nak bertindak? Siap pasang orang yang tak seberapa itu mnghadp atasan hanya konon mewakili  bahagian?

seandainya....

29hb julai itu adalah hari pengumuman BESAR Lajim... dengan kehadiran kepimpinan akatn besar pula tu. mungkinlah sebab difahamkan macam tulah. Kecondongan hala tuju Lajim. dah boleh dibayangkan dah. Lajim ada BERANI ker nak umumkan sesuatu yang GEMPAK itu?

tunggggguuuuuuuuu........ kita nantikan tarikh trsebut.

Comments

Popular Posts