PENDEDAHAN DARI BLOG AAKJ YANG WAJIB BACA!!!

PEWARIS ANAK BANGSA

BLOGGER AIR MILO & BLOGGER AMENO WORLD DEDAHKAN DIRI DEMI NAK MAKI PAPAGOMO !! FOTO MEREKA !!

Dalam minggu lalu jika anda semua perasan bahawa pimpinan Pembangkang sudah mula kepanasan apabila serangan dihalakan kepada barisan pejuang media pro kerajaan. Lim Kit Siang melalui harakah pertama sekali telah menyerang pejuang BN dan diikuti dengan barisan pejuang pakatan pembangkang.

Malah setiap hari pelbagai cara diusahakan oleh blogger pembangkang dengan mewujudkan pelbagai cerita yang mana sedang cuba memcahbelahkan pejuang media baru Pro Kerajaan. Usaha mereka begitu bersungguh sungguh sampaikan rekayasa dicipta entah apa apa.

Dan paling menyengat apabila Papa Gomo dilabelkan sebagai liabiliti dan merupakan bakal menjadi punca UMNO serta BN lingkup pada PRU dengan cerita seks dan porno pimpinan pakatan pembangkang. Mereka dakwa Gomo pembawa Fitnah dan itu begini bagi mewujudkan sentimen Anti Papa Gomo.

Tak kurang dari itu blogger serta pimpinan pembangkang termasuk Rafizi, Chegubard, Nurul Izzah dan lain lain begitu kepanasan punggung apabila mula spin cerita bahawa Gomo dibenci oleh barisan pejuang media Pro Kerajaan. Benar ke semua tu? Betul ke?

mehh baca detail penjelasan tuan badan klik PAPAGOMO

NAK KATA BERULANG KALI, PU3 TENGAH PUASA. TAPI KENYATAAN KAT HARAKAH DAILY TU KALAU AAK NAK MELUDAH. PU3 RASA NAK MUNTAH DAH... OPPPSSSSS KANG BATAL LAK PUASA HANYA TINGGAL NAK BERBUKA PETANG NI

Comments

Popular Posts