PAS TERENGGANU PUTIH MATA

Baru merancang nakkan sidang khas Dewan negeri konon untuk dapatkan pengesahan dari ADUN-ADUN  bagi mengenalpasti kecenderungan sokongan.. petang tadi mantan Menteri Besar Terengganu  Datuk Ahmad Said menyatakan penarikan balik surat letak jawatan dari UMNO.

MediaUMNO: Putrajaya - Dtk Ahmad Said hari ini menarik balik surat keluar drp UMNO & memohon maaf kpd DS Najib dlm satu pertemuan di sini, hari ini.

KALAU ikut gayanya.. sah berputih matalah PAS nak menuntut kononnya mereka berhak mentadbir negeri berkenaan.

Apapun, LADY nak ucapkan terima kasih atas kesedaran Dtk Ahmad Said yang segera sedar tindakannya yang sebelum ini menyukarkan banyak pihak terutama rakyat Terengganu. LADY saja tak nak memgeluarkan apa-apa pandangan apabila situasi ini timbul 13hb mei 2014.  Kini dah lega dan baru nak memberi sedikit cerita dalam artikel ini.

Comments

  1. Alhamdulillah, kita yang cintakan ugama bangsa dan Negara patut bersyukur dengan pemulihan dan keadaan semasa ini, kita melayu tak boleh berpecah, ini Negara kita, ugama islam ugama Negara kita, dan bangsa kita adalah hak kita, ramai diluar sana menunngu masa perpecahan melayu untuk menjahanamkan, menambah api untuk melayu berpecah,
    terima kasih datuk mat said, anda menambah + plus point pada diri anda untuk di contohi anak muda melayu dan umno, bahawa bangsa dan parti melayu didahulukan, selamat berjuang..trengganu masih belum tercemar dengan PKR dan DAP, semoga ianya kekl menjadi negeri melayu ..yang terbukti di tadbir oleh melayu, dan ugama islam di ungguli...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts