Followers

KENAPA MELAYU ISLAM SAHAJA IKUT BANTAH GST????


solat di jalan? alangkah malangnya. 

Tengok puas-puas gambar di atas. .. ada tak muka gelap dan kulit putih melepak turut serta????? Kenapa hanya muka ini juga yang suka bebenor ikut dalam hal-hal himpunan bantah????

budak lelaki ini nampak sangat bawah umur? jahanam ibubapanya !

Alangkah eloknya jika masa cuti seperti hari ini dipenuhi aktiviti yang merapatkan diri dengan keluarga?


Yang bodohnya, mereka ikut sahaja ajakan si Anwar yang telah jelas mengatakan menyokong GST tetapi membantahnya masa kini dan hanya akan wujudkannya apabila PR memerintah negara??? 

malangnya anak beribu bodoh seperti ini!!!

Kenapa bodoh sangat mereka yang membuntut Anwar tak faham mesej yang disampaikan???

anwar  menyokong GST tetapi peliknya menyokong adakan bantah GST? Memang jahanam orang tua ni!

Bagi LADY. Himpunan ini samalah golek guling jalan raya juga!

Sangat memalukan korang hidangkan tahun melawat Malaysia dengan cara begini. Tak tau malu sungguh. Ini bukan budaya rakyat Malaysia!!!!

Ps: jahanam si Anwar Ibrahim! Memang jahanam!

sumber gambar : FB

4 comments:

  1. dorang tu mmg bodoh...bodoh tahap gaban...tengok aku...baik aku keje...dapat ot...bila gaji dpt duit lebih....berbaloi gak penat berkerja...ini nak g berdemo...dah le duit kuar sendiri..penat dah tentu...bila balik umah apa yg dapat? dapat sia2 je apa yg dibuat hari ni....bangkaii

    azhar

    ReplyDelete
  2. jual nasi lemak,goreng pisang, nasi campur, cekodok, kuih muih...nak tolak GST....kahkahkahkah

    ReplyDelete
  3. Kah3 . melayu memang senang diperbodohkan

    ReplyDelete
  4. Kikiki...lg bodoh pd yg menerimanya
    ..cukup2 la dok kena bodoh dgn kononnya pendukung melayu Umngok ni.... X SEDAQ LG KA?

    ReplyDelete