PERJUANGAN SI DORIS HANYA PENIPUAN DI ALAM MAYA SEMATA



Nampaknya si makcik lampir FB ini membuktikan bahawa dia sangat tidak serius dalam kata-kata yanh dilontarkannya dalam Facebook!! Hanya sekadar kemaskini status dan konon jadi pejuang menuntut Sabah dan Sarawak menjadi negara berasingan dari Malaysia. Tetapi hanya di facebook sahaja. Tak ada menggambarkan apa yang ditulis pada facebooknya dalam alam realiti!!!

Patutlah banyak songeh saja si makcik ni tidak berani mau balik. Siap demand lagi kalau cabar dia balik bagi dia tiket percuma 1st class pula tu. Bukan seorang tapi tambah 2 orang lagi . Itu alasan saja bah, dia malas balik sebab dia mangkali ada malu mau berdepan dengan pengikut yang sudah dibodoh dan diperbodohkannya selama ini. Takut bukan setakat tumbukan menyebabkan kelebaman hampir menyerupai mata si Anwar dulu silap haribulan kena sambut dia dengan 'bekakok' oleh orang kampung yang kecewa dengan penipuannya.

Kenapa LADY bertanggapan sedemikian?? Tengok pada gambar di atas. Ia jawapan kenapa LADY kata, perjuangan si makcik lampir facebook ini hanya kata-kata di alam maya semata. Bukanpun realiti.!!!

Tiada kesungguhan pun si makcik lampir facebook ni mengotakan kata-katanya. Semuanya hanya sekadar provok dan hasutan..dan dia sememangnya sudah bersedia tidak berada di Sabah kerana enggan bersama pengikut-pengikut yang sudah diperbodohkan. Tiada istilah angkat kali langkah seribu untuk si makcik lampir facebook ini, dia sememangnya sudah lama melarikan diri. Sebab itu kata-katanya hanya berani di alam maya a.k.a facebook sahaja!

Bayangkan apabila Dato Seri Ahmad Zahid Hamidi memberi makluman bahawa NGO SSKM kerana tiada lesen di banned. Boleh pula si makcik lampir facebook ini memberi ulasan sejak bila facebook group memerlukan lesen??? Dengan erti pengertian yang LADY katakan , SSKM hanyalah sebuah kumpulan yang hanya tahu menyalak dan menggigit dalam facebook semata!!!!! Gambar-gambar yang dipulishkan hanya lakonan oleh pelakon semata. Kata-kata menjarum semangat pengikut hanyalah sekadar kata-kata sahaja. Bukan maksud yang sebenarpun!! Si makcik lampir facebook a.k.a Doris Jones adalah penipu besar!  Padan muka pada pengikut dia yang sebenarnya bernafsu besar kononnya dialah dewi penyelamat. Siap asyik menggunakan perkataan 'negara' menggantikan 'negeri' untuk Sabah. Ceh!!!



seperkara lagi, LADY lihat, si makcik Lampir facebook ini bukan serius dan bersungguhpun dalam mengotakan kata-katanya. semakin diikuti status facebooknya semakin menampakkan dia hanyalah badut yang tidak laris di televisyen menjual lawaknya di facebook semata-mata untuk mengejar glamour! cuba tengok gambar si atas ini. seluruh dunia mengikhtiraf sistem perundangan malaysia. mentang-mentanglah dia tinggal di UK, siapa Makcik Lampir facebook nak memperkatakan dan membandingkan perundangan malaysia dengan UK? sedangkan perundangan UK juga memperakui sistem perundangan Malaysia? 

awak pandulah kereta awak di UK makcik Lampir facebook. nampak sangat cara dan gaya pemanduan tidak selamat dia kalau dibandingkan cara berhujah di facebook. langgar redah yang bukitpun ditenyeh saja. habislah kereta yang dipandunya rosak sebelum masa! tak rela LADY membiarkan pemandu gila seperti makcik Lampir facebook ini memandu negeri sabah. boleh bayangkan kemusnahan yang diwujudkannya kelak!


LADY sebagai anak jati Sabah tidak sekali-kali membenarkan Sabah keluar dari Malaysia.  Walau hatta setakat angan-angan kata-kata di facebook semata.!!

ps: kalau yang sudah bodoh tambah menjadi bodohlah dengan hasutan si makcik lampir facebook ini!

Comments

Popular Posts