Followers

BODOH! MEMANG BODOH!


Inilah pemimpin paling bodoh dan bebal LADY pernah jumpa. Apa hal gelojoh sangat tawarkan si Dyana masuk UMNO tu? Dah tak ada belia beliawanis yang lebih berkualiti nak dibawa masuk UMNo sampai keturunan pengkhianat UMNO ni juga dipelawa?

Tak ada akalkah lagi hanya kerana paras wajahnya ? Apa bijaknya budak ini sehingga rela diperkuda oleh Lim Kit Siang. Dan siibu yang lagi terang serta jelas sudah melanggar etika sebagai ahli UMNO berkempen pihak pembangkang. (Tak taulah kalau perlembagaan UMNO dah dipinda tanpa pengetahuan LADY)

LADY Peduli apa kalau minah tu nak tinggalkan DAP. Itu urusan dia.. tetapi membenarkan dia masuk dalam UMNO umpama membawa Racun dalm UMNO. Untuk memusnahkan UMNO dari dalam!

Malang sungguh Ipoh Barat mempunyai pemimpin muda  seperti ketua pemuda bahagian berkenaan. Lu ajak minah tu masuk untuk masuk ke sayap mana? Pemuda? Atau puteri?!!!!. Memang pelawaan yang bodoh!!!!!

Kenyataan si bodoh itu melukakan ahli wanita muda dalm UMNO yang selama ini cukup setia dan bekerja keras dalam perjuangan!

2 comments:

  1. Ini lah kali ketiga aku bertemu dgn ketua pemuda UMNO yg paling bangang dan bodoh..dulu Ketua Pemuda UMNO yg cabut keris..lepas terkencing dlm seluar bila CINA sergah..
    keduanya : Ketua pemuda UMNO.malaysia minta maaf dgn DAP..dan
    ketiganya:Ipoh Barat..pelawa kominis masuk UMNO...sama macam buka gate rumah suruh pencuri masuk..
    Rupa rupanya Ketua Pemuda UMNO kita ni bodoh bodoh walaupun pelajaran tinggi...kesianya..

    ReplyDelete
  2. Sabar....kalau.dia.dah.masuk umno, bleh la...keroyok ramai2

    ReplyDelete