Followers

ADAKAH ABBY ABADI DAH HILANG CAKARNYA? PAS BERALIH KEPADA DYANA SOFEA????



Bila teringat semula kenyataan sebelum ini. Konon Dyana mampu mengoptimumkan tarikan.. lebih kurang meseh macam tulah. LADY tengok pula gambar yang dikongsikan oleh rakan Guano Boh di FB. Berbisakah Dyana Sofea menarik perhatian pendengar PAS di kelantan.????? ( lihat gambar-gambar di atas. Biar gambar berbicara)

Dah ada Dyana Sofea.. Abby Abadi dah hilang cakaranker? Awat PAS jemput Dyana untuk ceramah? Adakah Abby Abadi dah dilihat lemau pada mata PAS?????????


Sila jawab. LADY  bukan buat cerira tapi LADY bertanya dan sila jawab di ruang komen. Jangan risau baikker.. jahatker.. burukker tiada komen yang LADY tak publishkan. Kalau fitnah punya komen, LADY tak bertanggungjawab atas komen itu, pandai-pandailah korang nk jawabnyer di dunia dan akhirat kelak.

1 comment:

  1. My Lady, satu soalan yg tepat..sebab Ostazah dah lemau..dikerjakan Farhan..yg masuk rasa keluar rasa..tapi dyana tu cuma bekas yg masuk bertabik keluar bersalam..masih muda lagi dan tak beranak pun..benda benda macam ni lah yg digemari olih lebai lebai PAS..kalau tidak tak kan lepas solat jumaat bolih ke seberang

    ReplyDelete