SUDAH DIJANGKA!! HUDUD HANYA GURAUAN PR

Pu3 tidak terkejut dengan penolakan pelaksanaan hudud. Majlis Pimpinan pakatan Pembangkang (MPPP) menolak cadangan Pas. Mahu melaksanakan hukum hudud kerana tidak menepati dasar bersama dan agenda buku jingga. Pengumuman ini dibuat oleh siapa lagi king of drama lewat malam semalam. PR hormati pendirian Pas tetapi dalam masa yang sama menerima pendirian DAP yang menentang pelaksanaannya.

Kali ini apa ulasan penyokong dan cyber trooper PR dalam pengumuman ini, Nasution Su PKR akan tuding jari kt siapa pula kali ini. Nak kata media arus perdana punya pasal hudud xmampu dilaksanakan? Mustapha Ali nak ulas apa pula berkenaan penolakan pelaksanaan hudud yg dilaungkan oleh mursidul Am pas? Hmmm.. Nmpknya bunyi fatwa nik aziz semakin tenggelam dalam PR. Petanda sudah tiba masanya nik aziz berundur. Kira seperti semboyan dah tu. Fikirkanlah ..

Hari ini umumkan lain. Dah tu esok lusa suka hati tarik balik. Nampk sangat ketidaksamaan dalam perjuangan. Dalam masa sama nak cari kaedah menuduh punca ketidaksamaan itu pihak BN! Pirahhhh! Ini nk jadi pemerintah?
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular Posts