CERITA PENYOKONG PR SETELaH MPPP TOLAK HUDUD

Pu3 petik kenyataan seorang menggelar dirinya "kelab bekas ahli Umno"
------------------------------------------------
Adam Gonzalez Full
Akhirnya Majlis Pimpinan Pakatan (MPP) membuat keputusan TIADA HUKUM HUDUD ,TIADA NEGARA ISLAM ,TIADA KEPENTINGAN BUMIPUTRA.... semuanya mcm ikut cakap DAP.. Bodoh!! selama ini org islam kena tipu dgn DAP je..

Kelab Bekas Ahli Umno
selagi Umno/BN memerintah selagi itulah hudud xkan dilaksanakan....buktinya 54 tahun Umno berhukum dgn undang2 penjajah kafir laknatulah tp mengaku negara islam....kikikikiki
----------------------------------------------
Kasihankan. Terkejut kot! Mereka adalah sebahagian yang sedang mencari cara menolak umno dengan mempersalahkan umno kenapa hudud xdapat dilaksanakan.

Mereka mempersalahkan PM dSP najib yang menolak hudud. Pu3 dok cari kalau2 pu3 yg terlepas pandg pengumuman PM menolakan tersebu. Tetapi jwpannya "null" ataupun tidak. Heheheheh saja cari pasallah tu sebab xder idea dh nk komen, tp tangan juga gatal sangat nk hentam umno.

Nasihat pu3, merapu dan melalutlah sebnayak mungkin dalam FB tapi biarlah lagik dan releven. Jgn setakat buat lawak. Badut sarkaspun tgok meraung xdpt pilih sebagai pelapis. Agak2 bob loqmanpun terkedu sbb xtau nk komen apa.

Pu3 pinjam kenyataan "layar delima"

Dan senang2 nak tuduh org lain kafir.. itu buat umat Islam jadi huru-hara.. kalau taknak kena maki jgn maki org lain dgn kata2 kesat mahupun kata2 laknat.. itu bukan cara Islam.. pas wajib tarik balik amanat hadi dan semua ahli pas harus mengaku dan minta maaf pada org UMNO termasuk yang telah meninggal dunia.. itu adalah bala yang paling besar dan ancaman terhadap bala ini akan buat Malaysia jadi mcm Palestin dan negara Islam lain yg sehingga kini telah dipermainkan sahaja oleh puak kafir.. dan umat Islam masih tak nampak lagi ker..??

Pandai2lah korang jwab di padang masyar nanti yer! Fikirkanlah...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular Posts