Ee Si Kucing : PENGUnDI MENOLAK PR PRU 13 KeLAk! AMIN!

Pu3 selalu baca tulisan ee si kucing ini. Kalau pu3 rasa free, pu3 akan dokumenkan tulisan ini dalam group. Tp kali ini pu3 kongsi dlm blog pu3. Baca ya

Golongan Muda akan tolak Pakatan Rakyat pada PRU 13..Atas Dosa Pembohongan pada PRU 12 Yang lepas..

Ee ingin bertanya siapa yang tolak perpaduan sesama Islam?.. Kalau bukan PAS sendiri yang tolak...Pada pendapat Ee bukankah lebih baik bergabung, lepas tu nasihatkan UMNO dari dalam, mengapa nak berpecah-pecah dan tak nak duduk semeja?.. Jawapannya mudah, PAS bodoh sombong, riak, takbur dan ego!!..

Orang PAS lupa yang orang UMNO pun saudara seIslam mereka. Sepatutnya dijalinkan perpaduan sesama saudara muslim, bukannya berperang bagai nak rak hanya kerana dendam kesumat ulama' tua yang sombong tu. Bangsa melayu semakin berpecah, kaum kafir jugak yang seronok bertepuk tangan..

Bila UMNO ajak PAS bersatu.. mereka ego dan bodoh sombong.Pada hal pendapt Ee adalah lebih baik PAS mentarbiah UMNO yang dikatakan kurang islamik berbanding dengan dakwah kepada DAP yang terang-terang Anti Islam dan Ektremis Kristian! dan begitu perkauman..

Ee ingin bertanya apakah dasar DAP dan PKR tu membela dan memperjuangkan Islam?.. Mengapa PAS boleh bergabung dengan mereka tanpa memperdulikan dasar?... Tetapi bila dengan UMNO, PAS jual mahal kononnya dasar perjuangan tak sama. Mana lagi penting, perpaduan ummah atau kuasa undi?..Ee tetap percaya persoalan ini bila ditanya kepada penyokong pembangkang terutama PAS.pasti dijawab oleh penyokong-penyokong PAS dengan menyalahkan UMNO dan membelitkan segala fakta..mereka sebenarnya tidak berfakta dan hanya ikut segala hasutan pemimpin2 mereka yang kemaruk nak berkuasa..

"Orang tolak Islam dapat pahala apa?.. Kita doa, itu (juga) ibadat. Orang UMNO berdoa juga, doa dengan Allah, Allah mana hendak terima (doa, sebab) kamu tolak Islam."

Kenyataan ini dikeluarkan oleh Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Ajis Nik Mat dalam satu wawancara dengan portal propembangkang, Malaysiakini pada 16 Disember 2009.

Ini belum lagi termasuk kenyataan pada 17 Ogos 2009 di mana Nik Ajis menyatakan, "Islam bawah UMNO tidak ke mana dan tidak boleh bawa seseorang itu ke syurga. Berdasar perkara itu, saya percaya penduduk di kawasan Permatang Pasir akan memilih calon Pas sebagai wakil rakyat mereka."

Bagaimana pula dengan kenyataan Nik Abdul Aziz pada 3 Julai 1999, di Pengkalan Chepa, Kelantan apabila beliau menyatakan, "Terdapat unsur kafir dalam UMNO kerana parti itu menolak Islam dalam pentadbiran negara, UMNO juga ada ciri kafir."

Pada pendapat Ee tidakkah kenyataan ini mampu menimbulkan kekeliruan di kalangan umat Islam kerana UMNO dianggotai oleh orang Islam juga. Apakah doa orang PAS sahaja diterima oleh Allah SWT?..Doa orang Islannya tidak diterima oleh Allah..Inilah PAS.Bagi Nik Ajis hanya Islam yang dibawa oleh PAS sahaja betul, hanya undi PAS sahaja masuk syurga dan hanya Perlembagaan PAS yang tidak kafir.

Pada Ee apa kelebihan yang PAS miliki sepanjang mereka sertai Pakatan Pembangkang?.. Yang nampak jelasnya, mereka hanya jadi Pak Angguk Saja kepada setiap tindakan yang dibuat oleh DAP Laknatullah dan PKR.Malah bila Si Ketua Penipu itu dibalun oleh segenap lapisan rakyat Malaysia, PAS hanya berdiam diri dan berpeluk tubuh. PAS hanya buat bodoh bila DAP Laknatullah mempertikaikan hak orang Melayu Islam di Malaysia ni. Lagi PAS nak kata diorang memperjuangkan Islam?..

Pada pandangan Ee PAS tak mampu nak tolak hakikat bahawa mereka hanya diperalatkan oleh DAP Laknatullah untuk memecah belahkan orang Melayu Islam diMalaysia ini.Namun hakikat itu jelas. Rakyat tolak PAS atas sebab itu sahaja. Sebab itu PAS gagal dalam merebut sebarang kerusi dalam Pilihanraya Negeri Sarawak baru - baru ini.

Ee rasa umum sudah mengetahui, negara Islam kini tak lagi menjadi keutamaan buat PAS. Sebaliknya, PAS kini sudah berubah mendukung prinsip negara berkebajikan seperti yang dimahukan oleh DAP dan juga Anwar Al Juburi buat kata Mat Sabu kaki khalwat dengan bini orang. Pada Ee persoalannya, apakah semua pemimpin-pemimpin PAS tahu apa yang dimaksudkan dengan negara berkebajikan tersebut?.. Kita tak perlu pergi jauh untuk melihat kemampuan PAS merealisasikan agenda negara berkebajikan mereka. Kita lihat Kelantan sebagai contoh..

Pada permerhatian Ee di Kelantan, semenjak 20 tahun lebih pemerintahan PAS di bawah Nik Ajis, boleh dikatakan semua keperluan asas rakyat seperti air, bekalan elektrik dan juga tempat tinggal masih lagi menjadi satu masalah besar. Seluruh negara tahu akan masalah yang dihadapi oleh rakyat di negeri tersebut.Apakah ini cara PAS menjaga segala kebajikan rakyatnya???..

Pada Ee apa guna PAS melaung-laungkan konsep negara berkebajikan jika rakyat di negeri yang mereka tadbir sejak sekian lama masih tak mampu dijaga kebajikannya?. Bukan rakyat Kelantan tak bising dan merungut tentang masalah yang dihadapi, tetapi pihak kerajaan PAS negeri saja yang buat tak nampak dengan apa yang berlaku.

Pada Ee bukti sudah jelas, beginilah cara PAS jaga kebajikan rakyat di Kelantan. Sepanjang yang kita tahu, pemimpin PAS terlalu banyak meluangkan masa dengan berpolitik 24 jam dan mempolitikkan isu-isu yang tidak menguntungkan rakyat tetapi menguntungkan parti dan pemimpin Pakatan.

Ee percaya dan begitu yakin akan niat sebenar Parti PAS cuma hendak menang dalam pilihanraya. PAS bukannya mahu berkhidmat pada rakyat, apatah lagi untuk menjaga kebajikan umat Islam keseluruhannya. Lihat saja bagaimana rakyat Kelantan dianiayai oleh Nik Aziz dan juga pemimpin-pemimpin PAS.

Pada pandangan mata hati Ee bukankah ini menunjukkan Pemimpin Parti PAS sudah jadi gila kuasa namanya?. Dan dimanakah perjuangan asal PAS yang mereka laungkan selama ini?. Di mana slongan PAS yang mahu membangun bersama Islam?.. Anda jawablah sendiri..Pemimpin-pemimpin dan penyokong-penyokong PAS kini bukan saja menipu pengundi Islam, tetapi sebenarnya mereka sedang menipu diri mereka sendiri.

Pesan Ee kepada pemimpin-pemimpin dan penyokong-penyokong PAS bangang alias bebal jangan la nak kelentong rakyat. Rakyat tak sebodoh itu nak terpedaya dengan permainan PAS yang menjadikan Islam sebagai alat dalam kepentingan Politik mereka..Ee percaya rakyat negara ini terutama golongan muda tidak lagi mahu tertipu seperti pada PRU 12 yang lalu...Ee percaya bahawa golongan muda akan bangkit pada PRU 13 kelak menentang segala pembohongan yang dilakukan oleh PR dengan memberi undi mereka kepada BN..Rakyat golongan muda bukannya bodoh..mereka semakin cerdik dan tidak mahu dijadikan sebagai kerbau/lembu yang ditarik hidung oleh pembohongan dajjal pemimpin-pemimpin pembangkang..Golongan muda semakin dekat dengan Allah dan takut akan dosa-dosa bercakap bohong dan melakukan subahat dengan golongan Munafik PAS..
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular Posts