MAT SABU DITAHAN UNTUK DIAMBIL KETErANGAN

Wahhhhhh belum tiba esok , pu3 dah dapt berita penahanan mat sabu sejurus tiba di LTAPP. Untuk diambil keterangan di IPK pulau pinang sebelum dibebaskan dengan jaminan polis.

Kali ini, apa respond mat sabu terhadap tindakan tersebut. Mungkin relax tetapi jiwa dah menggelabah semacam. tahniah. Pu3 rasa mat sabu dan semakin dekat dengan polis. Insiden kemalangan semasa himpunan bersih semakin mengikat mat sabu. Ada magnet begitui!

Ini bukan fitnah ya. Jelas klu tak percaya tanyalah petugas kt LTAPP. Xpun tanya je pengiring mat sabu tu

Ini petikan pu3 dapat juga. Baca jangan tak baca

"Mat Sabu ditahan sebelum dibebas dengan jaminan polis

GEORGETOWN: Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu, ditahan untuk diambil keterangan di Ibu Pejabat Kontinjen (IPK) Pulau Pinang sebelum dibebaskan dengan jaminan polis sebentar tadi.

Ketua Polis Pulau Pinang, Datuk Ayub Yaakub, berkata Mohamad ditahan sejurus tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Pulau Pinang dari Kuala Lumpur pada jam 7.30 petang tadi dan dibawa ke IPK Pulau Pinang.
Mohamad yang lebih dikenali sebagai Mat Sabu, tiba di IPK Pulau Pinang pada 8.30 malam dan dilihat meninggalkannya ibu pejabat polis itu pada 9.05 malam selepas keterangan beliau diambil.
Tengah hari tadi, Mat Sabu dilaporkan akan didakwa di Mahkamah Sesyen Butterworth esok berhubung kenyataan kontroversi mengenai serangan komunis terhadap Balai Polis Bukit Kepong dalam ceramahnya di negeri ini bulan lalu."

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular Posts