MP KUANTAN BISU KENA RADIASI???!!!!!!!

Selepas disiarkan di buletin perdana. Mana2 berita arus perdana dengan tindakan memberi peluang masyarakat kuantan sekeliling sendiri melihat pendedahan dan pembuktian bahawa nadir bumi lynass bukanlah bahan yang mengundang kesan SANGAT BAHAYA seperti yang dituding oleh MP Kuantan.

2 hari rasanya tersiar. Menanti-nanti pu3 ulasan MP kuantan ini membalas kenyataan. Namun sonyap jo. Rakan pu3 papagomo bergurau dalam twitternya "kena radiasi" tu yang diam je.

So mana kempen bantah HIJAU tu. Korang nak kata apa lg? Kenapa tak join sekali semasa dilakukan demontrasi pembuktian tersebut, atau dah TERSENTAK kerana terTIPU dan niat BUSUK dah terkantoi, korang je suka sangat nak buat rusuhan mengglamourkan diri. Kot2 boleh masuk TV dan surat khabar kemudiannya potong keratan akbar untuk kenangan bagi tunjuk anak cucu. " Ahah! Ni dia muka emak/bapa/atok/nenek/pakcik/makcik/kakak/abang masuk paper!"

Takkan kecut dan bersembunyi kot. Nak kata sibuk. Biasanya tangan tak reti kalau tk diam dari update status twitter.

tulah. Kalau nak dapat sokongan sekalipun untuk PRU akan datang. Nak buat story cerdiklah sikit. Jangan nawaitu dengan menjatuhkan pihak lain boleh kekal dalam kedudukan sekarang. FITNAH bukan selama-lamanya akan menang. KEBENARAN tetap akan MENANG juga tidak kira cepat atau lambat

#1MalaysiaTolak Fitnah
#BNBah
#Janjiditepati
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular Posts