MC PANJANG.. DAHSYAT KRITIKAL SANGAT? TP......

Semalam bertemua dengan YB Datuk Rosnah.. yang sama-sama hadir ke Majlis Perasmian Perdana Park at Hone Place, Tanjung Aru, Kota Kinabalu yang dirasmikan oleh YAN Perdana menteri DS Mohd Najib. Pu3 bertanya berkenaan dengan MC yang telah mendapat tempat rangking TERHEBAT . Dtk KPU3 Malaysia dia dah soal kepada panel kesihatan kenapa boleh berlaku.. mereka kata : 21 Hari MC atas sebab alasan yang banyak faktor kesihatan yang sangat HEBAT.Pu3 malas nak buat andaian apa2 atas kenapa boleh diluluskan pula, sebab Pu3 bukan bidang meluluskan CUTI SAKIT ini. Sebab Pu3 demam teruk pun paling lama 2 -3 hari je diberi cuti.. yang biasa sehari je Please komen kat Pu3 kalau ini bukanlah suatu yang lazim berlaku atau sememangnya lazim berlaku.

Cuti sakit Panjang 21 hari? Tetapi bukan sakitpun, cuti kerana hendak teman Sang Isteri tercinta yang bertanding. Ini namanya pejuang Islam.. sekali lagi Pu3 katakan... kumpulan PAS ini sememangnya PEREKA FATWA YANG TERHEBAT, suka hati boleh menukar fatwa mengikut keperluan mereka. MengHALALkan perkara HARAM, dan mengHARAM perkara yang HALAL jika bercanggah dengan keperluan mereka.

Pu3 secara pribadi setuju dengan pernyataan KP Ahmad maslan berkenaan CALON PAS PATUT NASIHAT SUAMINYA SUPAYA TIDAK MENIPU MC TAPI PATUT AMBIL CUTI TANPA GAJI... BAGAIMANA NAK JADI WAKIL RAKYAT JIKA BERSUBAHAT DENGAN SUAMI AIBKAN PROFESION PERGURUAN. Sebab itu juga yang berada dalam pemikiran Pu3 semalam. Ada sesiapa boleh explain kat Pu3 utk menafikan bahawa mereka memang layak dihormati dan dipilih.

Apa-apapun Pu3 wlu kali ini xterlibat secara langsung PRK DUN Tenang, mengharapkan pengundi di DUN Tenang bijak menilai. Jangan kerana mereka dinilai sebagai PEJUANG ISLAM ada yang terleka. Pu3 benci manusia mempergunakan agama ISLAM untuk kepentingan perjuangan menipu!

Comments

Popular Posts