PERINGATAN BUAT PEMBANGKANG SPIN KENYATAAN TUN M BERKENAAN GST


LADY nak sound sikit pada para tukang canang dan spin putar 360° cerita kenyataan Tun Dr M berkenaan GST tu. Jangan nak menabur jala di atas air cetek dan berbatu, habis tali jala korang rabak, hasil tak dapat!

Bila masa Tun Dr M menolak GST???!!! Lain yang dikatakan, lain pula mereka mainkan di media sosial! Korang bukan takat buat cerita karut malahan dah buat fitnah ke atas Tun dr M!!!

Masalah apabila orang dibayang ketakutan berkenaan GST. Ingatlah saudara-saudari semua. Selama ni kita dah dibeban cukai termasuk cukai tersembunyi 16%. Tak bising dan tak sedarpun kita yang selama ini kita dah bayar cukai tinggi. Sekarang kerajaan dah bantu kita mengurangkan bayaran cukai berkenaan sebanyak 10%! Hanya 6% sahaja lagi baki yang kita bayar.! Takkan part kira menolak nipun masih gagal nak kira?

Korang nak kekal 16% atau yang baru 6% sahaja?????

Sekali lagi. LADY sound sikiy kat korang yang saja nak merosakkan nama Tun dr M ni! Jangan sampai di akhirat korang merangkak-rangkak mencari dia untuk meminta ampun atas dosa fitnah yang korang lemparkan!!!!

Comments

Popular Posts