Followers

FITNAH CINCIN: MALAYSIAKINI MEMPERAKUI MEREKA MENFITNAH DS ROSMAH!!!


Asyik mencanang cerita fitnah ke atas Datin Seri Rosmah Mansor. Akhirnya terkantoi sendiri selepas 2 tahun menabur fitnah!!!

Kepada pencanang fitnah.. korang carilah kaedah meminta keampunan atas sebarangan fitnah korang dari DS Rosmah. Jangan lupa, tak ada yang mampu menghapuskan dosa korang dengan manusia kecuali manusia berkenaan mengampunkan korang!

3 comments:

  1. Masalahnya waktu cerita ni keluar dulu kenapa semua bisu..Patut To aman saman. Ini tidak biarkan jadi barah...lepas tu dok harap blogger aje yg jawab..tuan punya barang tubuh bengap aje...ini namanya BANGANG tak bertempat..terlalu bagi muka....PADAN LAH MUKA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pernah disuarakan dulu. Tp.. payah nak kata, lambat sgt bg jawapan. Isu ni dijawab rasanya 14 hari selepas dihebohkam oleh pihak pembangkang. Malas nak kata dh.

      Syukurlah skrg kebenaran terdedah walau dah masuk tahun ke-2

      Delete
  2. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















    Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

    ReplyDelete