DEMI AGAMA ATAU DEMI...????!!!!!

Semakin kronik penyakit pemimpin PAS ni, penyakit KACANG LUPAKAN KULIT, LUPA DARATAN, Penyakit GILA KUASA pun ada. Agaknya depa ingat depa terus jadi leader kat PAS pakai mulut busuk depa je kot. Tak perlu UNDI dari ahli yang tak berjawatan kat bawah tu!

Ahli Jawatankuasa Kerja Pas Pusat, Khalid Samad berkata, persepsi yang dilemparkan oleh segelintir ahlinya yang tidak berjawatan dalam parti, adalah satu "pembohongan." DAKWAAN PAS KELUAR DARI PAS SATU PEMBOHONGAN, INI BUKAN UMNO YG CAKAP INI ORANG PAS YG CAKAP. TAK ADA KE PEMIMPIN LAIN YG MAHU MEMBELA , KENAPA PULA KHALID GEREJA INI YG BERSUARA ????? BAGI DUA ATAU TIGA HARI LAGI NIK AZIZ DAN ANWAR AKAN KATA INI SEMUA UMNO YG BAYAR

Mulut longkang macam ni jugakah yang nak dibelai berterusan oleh ahli PAS? Kasihan sungguh pu3 dengan ahli PAS tak berjawatan ni. Nampak sangat mata dah buta. Setakat bunyi di belakang tak ada maknanya, pemimpin korang dah terlupa jasa korang yang memangkah depa ni. Jawatan yang diamanahkan dianggap kuasa MAHA HEBAT. Suara ahli bukan dianggap perkara yang WAJIB diambil kira.

Agaknya ahli PAS ni dah bodoh dan sanggup diperbodohkan. Hello! Pemimpin korang bukan Tuhan yang perlu korang sembah atau ditakuti! Mereka juga manusia tetapi yang sudah lupa asal usul mereka. Pemimpin macam tukah yang kena dituruti? Ingat! Islam agama suci. Bukan untuk dipergunakan demi kepentingan diri. Politik dan agama tak boleh dipisahkan tetapi mempolitikkan agama jangan sekali! Menghina agama Islam namanya tu!

#BNBah
#BNBagus
#JanjiDitepati

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular Posts