PERBANDINGAN DS NAjIB vs ANWAR : KING OF DRAMA TU NULL

PEWARIS ANAK BANGSA
Ketaksuban penyokong Anwar terlalu sgt sehingga tak dapat pu3 bayangkan perkataan yang sangat sesuai untuk mereka. Apapun, jom kita buat perbandingan anwar dan YAN DS Najib yang tunjukkan kenapa pu3 pro kepada Najib :

BANDINGN YAB DS NAJIB VS ANWAR

Saharusnya diingat oleh semua rakyat, malah ianya harus dijadikan bahan sejarah negara ini, bahawa Najib Tun Abdul Razak adalah saorang pemimpin yang mula berkecimpung didalam politik tanahair semenjak beliau berumur dalam lingkungan 20han tahun. Jika di ambil kira saorang tokoh yang terjun ka arena politik tidak sama kridebelitinya dengan seorang tokoh yang sabelum terjun ka arena politik terlebih dahulu berjunak-jinak dengan pertubuhan sukarela.
Disinilah bezanya diantara Najib Tun Abdul Razak dengan Anwar Ibrahim. Kekuatan Najib bertingkah dari awal umurnya dalam politik amat jauh bezanya daripada Anwar Ibrahim yang mula bertingkah dalam politik yang mana umurnya telah meningkat hampir 40 tahun. Begitu pun meningkatnya Anwar Ibrahim dalam politik terpaksa ditonjol oleh Tun Dr Mahathir hasil daripada banyak bokti permainan kotornya dalam meniti laluannya hingga kajawatan tertinggi, Timbalan Perdana Menteri.
Berbezanya disini juga,laluan Najib, tiada siapa yang menarik dan menatang beliau untuk duduk ditakah sekarang. Najib membina laluan dengan ditonjol dan ditarik oleh penyokong-penyokong yang mana mereka itu adalah sebahgian besar daripada rakyat negara ini dan mereka adalah mereka adalah pemimpin rakyat dari peringkat muda hinggalah kahari ini mereka masih menjadi pemimpin rakyat. Mereka adalah teras-teras yang dipimpin Najib semenjak zaman muda beliau. Sebagai contoh, Najib pernah melatih mereka bersairingan dengan beliau sendiri dalam latihan servivel diri meredah hutan, memanjat lori, mendayung kolek sahingga mereka mencapai matlamat yang dituju.
SEINGAT AKU, ITULAH NAJIB TUN ABDUL RAZAK.... ANUAR IBRAHIM?, SEINGAT AKU, DIA SENTIASA TAKUT DIRINYA KECUNDANG. YANG DIA BERANI BAWA LARI DR WAN AZIZAN LARI KA THAILAND DAN KAWIN.

dah baca tak. so sekrg dh ada jawapan tak? Nasibler, bulan puasa ni, kebenaran tetap Akan tampil juga. Xblh lari punya

Comments

Popular Posts