MALAYSIAKINI DAH ACAP KALI GELOJOH SEBAR BERITA TIDAK SAH , BILA MEREKA DIKENAKAN TINDAKAN KDN PULA

PEWARIS ANAK BANGSA

contoh paparan malaysiakini yang gelojoh - sumber blogger
Sepanjang pu3 membuat penulisan, ntah berapa kali Malaysiakini.com menyebarkan berita yang belum ada kesahihannya . Biasanya mereka terkena semula dengan apa yang mereka laporkan? kenapa? adakah mereka terlalu TERDESAK untuk mengejar berita sehingga terlupa untuk memeriksa kesahihan berita yang mereka perolehi dari pemberi maklumat. Semalam kes pertuduhan MISMAH yang konon perolehi status kewarganegaraan kilat. Malah dikatakan telah layak menjadi pemilih dalam daftar SPR.

Pengajaran yang diterima oleh penulis Sabahkini setelah disaman 300k oleh menteri penerangan, cukup tak memberi kesan kepada tindakn mereka. Pu3 tak mahu melakukan pertuduhan melulu cuma irasat pu3 mnyatakan mereka bertindak kerana memenuhi tuntutan penaja yang TERDESAK untuk menggulingkan kerajaan BN sekarang dan cuba menipu sekali lagi masyarakat Malaysia dngan sogokan info kabur dan tidak jelas.

Persoalannya, tiadakah akta yang boleh dikaitkan dengan salah laku penulis gelojoh ini. Tindakan mereka ini berbaur hasutan yang mungkin mengakibatkan keadaan kacau bilau. Pu3 meminta sesiapa yang berkaitan dengan KDN untuk memeriksa sekiranya ada bahagian2 yang boleh disabitkan kesalahan mereka yang membuat hasutan dan fitanh dalam Malysiakini ini. Mereka sudah sekian lama menyebarkan info yang tidak baik. berusur desak.

Comments

  1. Saya dah letih dengan KDN ini. Langsong tak ambil tindakan, balik balik AMARAN. Kementerian ini KDN atau KADN (Kem Amaran Dalam Negeri).

    Sebab tak ada sebarang tindakan Puak Puak Pembangkang berani buat apa pun. Macam macam dah berlaku, tak ada tindakan apa pun.

    Buat lah sesuatu, sebab kami Ahli Umno pun dah Bosan dengan keadaan sekarang.

    ReplyDelete
  2. Berulang kali memikirkannya berulang kali juga sedar pengetahuan diri dlm hal sebegini terbatas. Agaknya KDN ada prosedur menilai yg kita tk tahu. Tp pu3 harao ada tindakan. Cukup malaysiakini, namawee. Semua amaran je

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts