PAS PERJUANGAN APA? BERKEBAJIKANLAH SANGAT!!!!!


Mustafa spender putih dilantik semula menjadi Setiausaha Agung PAS?!!!! Dahsyat sungguh !!! Dah tak ada calon lainker nak diangkat menjadi watak utama dalam jawatankuasa PAS Pusat ni?

Lagi pelik.... cerita aksinya bersama 'baby' belum selesai. Itu dah menunjukkan kehidupannya dah lari dari amalan Islam sebenar. Zina tu! Selagi dia tak nafikan... video itu adalah bukti perlakuan tak BERMORAL tersebut!

Adakah ke arah negara berkebajikan PAS telah mengenepikan kemuliaan akhlak hanya kerana simpati kepada mustafa yang tertangkap melakukan seks bersama baby itu? Adakah itu antara dasar menjaga kebajikan yang dikatakan oleh PAS?

Baca dululah artikel di bawah. Kenapa LADY memberi ulasan sebegini...

Nik Aziz digugurkan dari jawatan Pesuruhjaya PAS Kelantan
Irwan Muhammad Zain | Kemas kini: Disember 02, 2013


KUALA LUMPUR:  Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat digugurkan dari jawatan Pesuruhjaya PAS Kelantan dan diganti dengan Menteri Besar Kelantan, Datuk Ahmad Yaakob.
Ahmad turut dilantik sebagai bendahari PAS Pusat yang baharu.

Pengumuman jawatan lantikan ini dibuat oleh Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang selepas mempengerusikan mesyuarat Jawatankuasa PAS Pusat sesi 2013 - 2015 yang pertama malam tadi.

Datuk Mahfuz Omar yang tewas dalam persaingan merebut jawatan Naib Presiden pada Muktamar Tahunan PAS ke-59 baru-baru ini dilantik sebagai Ketua Penerangan.

Sementara Datuk Mustafa Ali dikekalkan sebagai Setiausaha Agung PAS. (bangganya PAS dengan pelakon HOTTEST video ini!)

Timbalan Menteri Besar Kelantan,  Datuk Mohd Amar Nik Abdullah yang tewas kepada Mohamad Sabu dilantik sebagai Ahli Jawatankuasa Kerja (AJK) PAS Pusat.

Seorang lagi calon yang tewas dalam perebutan jawatan Naib Presiden PAS, Datuk Abu Bakar Chik turut dilantik sebagai AJK PAS Pusat.

Bagi jawatan Penolong Setiausaha Agung dan Pesuruhjaya PAS Pulau Pinang akan dibuat dalam mesyuarat Jawatankuasa PAS Pusat yang dijadualkan pada 17 Disember nanti.

Ps: sesuai lah dasar perjuangan PAS masa kini. Menjaga kebajikan kepimpinan walau negatif akhlaknya! Tak per... dosa tanggung masibg-masing. Boleh diampunkan kerana jaminan masyuk syorga sudah pasti sebagai ahli PAS kannnnnnn....

Kalaulah cerita HOT seperti ini melibatkan pemimpin BN. Habis terlondeh perkara yang tak wujud oleh budak-budak facebook PR! Astagfirullah hulazim! Jauhkanlah penyakit sebegini dari berlaku di kalangan kepimpinan BN.!

Tak sanggup LADY nak kongsikan gambar mustafa tengah menyarungkan spender putihnnya dalam artikel LADY kali ni. Buruk sangat!

Comments

Popular Posts