ALASAN REMEH!!!!

Tak taulah LADY. Acap terBOCOR cerita songsang dia.. setiap kali "dia kata akaun dia kena hack". "Bukan dialah" budak cybertrooper punya kerjalah. Dengan erti kata lain... dia ni BAEK SANGAT PUNYA MANUSIA. Almaklumlah... ANUGERAH ILAHI lah dikatakan oleh Kak Wan.

Kasihan... pakar IT PKR tak buat kerja kah sampai big bos selalu jadi mangsa pencerobohan akaun media sosial???????

LADY tak nak letaklah gambar tak senonoh tu sebagai bahan hiasan dalam blog LADY ni.. tetapi menurut rakan media sosial LADY.. twitter ni jarang bebenor orang nak hack. Buang masa hanya nak 'hack' untuk 'like' dan selepas tu blah! LADY bersetuju dengan kata mereka. Dari menceroboh sekali lebih baik rampas terus!!!!!!

Kalau betullah akaun tu dah kena nodai oleh cybertrooper.. kenapa tidak arahkan pakar IT PR jejak penceroboh tu? Dedahkan siapa dan di mana. Mereka ni retiker buat kerja atau.... mereka tak mampu nak 'backup' bos sebab ianya adalah tindakan yang bos lakukan kerana terkehel dan lupa... ada manusia sentiasa memerhatikan aktiviti media sosialnya!!!!!!

Umur dah senja tu... elok memperbanyakkan amal ibadah lah pakcik! Jangan mengajak lebih ramai buat dosa dengan penipuan demi menutup pembohongan yang dibuat. Jangan nak berlakon pada perkara yang dah sah kenyataan!

Apapun... pada pandangan LADY alasan yang diberikan oleh Anwar Ibrahim ini sangat lawak mengalahi Maharaja Lawak Mega yang menjadi siaran hiburan terhangat!!!!

Ps: berbaki 3 hari sahaja lagi menjelang tahun 2014. Semoga sepanjang 3 hari ini tidak ada berlaku kesongsangan lagi dah oleh pakcik ini.

LADY cukup bersetuju dengan tindakan pemimpin Idola LADY Tun Dr M memecat pakcik tu ketika beliau masih menjawat Perdana Menteri.

Comments

Popular Posts