TURUN PADANG. PATUT DICONTOHI OLEH YANG LAIN

Banner direntang dalam perjalanan masuk ke Lapangan terbang pengakalan Chepa kelantan (sumber: sahabat Cyber)
Pagi ini 24hb Jan 2012. , pu3 dapat info dari sahabat cyber pu3. YAB PM turun padang lagi. Kali ini melawat sekali lagi negeri cik wan kembang. Non-stop melakukan tugasannya, umpama manusia bersayap gagah, bergerak bertemu rakyat seluruh negara. Energy yang perlu dicontohi oleh kepimpinan yang lain!!!
Wanita UMNO yang menunggu ketibaan YAB PM dengan menyarung vest SKUAD SAYANG (sumber: sahabat Cyber)
Sempena lawatan YAB perdana menteri ke kelantan, pergerakan Wanita UMNO kelantan menerima van skuad Sayang yang diserahkan ke 15 daerah, bagi kemudahan pergerakan tersebut melaksanakan program mereka memesrakan hubungan dengan rakyat.
Bentuk dan hiasan sama dibuat van SKUAD SAYANG menanti untuk penyerahan (sumber: sahabat Cyber)
Sebagai tanda sokongan, pergerakan wanita UMNO kelantan menjiwai semangat YAB perdana menteri dengan menyarungkan vest merah, skuad sayang menunggu dengan sabar ketibaannya di Lapangan terbang Pengkalan chepa.

15 buah van untuk 15 daerah ayang diserahkan (sumber: sahabat cyber)
Menurut sumber yang pu3 perolehi, ketibaan YAB perdana Menteri bukan sahaja disambut oleh kepimpinan Barisan nasional. Malahan menteri besar kelantan sendiri sanggup menanti, menunggu untuk bertemua pemimpin nombor 1 negera.
menanti ketibaan unutk dirasmikan dipintu lapangan terbang (sumber: sahabat cyber)
Pssssttt.. Persoalan pu3, nik aziz nk jumpa PM ada hajatker?

selain lambang 1 Malaysia, hiasan bunga raya bunga kebangsaan tertera pada dinding van SKUAD SAYANG (sumber: sahabat cyber)

Comments

Popular Posts