PANDANGAN RAKAN TINDAKAN RUSUHAN UPSI HANYA UTK KEPENTINGAN ADAM SEMATA

BUKTI Demo semalam HANYA untuk kepentingan Adam Adli. Ini antara sebab yg MQ TEGASKAN bahawa DEMO UPSI 1-1-2012 hanya berkisar kepada MAHASISWA(Adam) vs PEGURUSAN UPSI(Hep).
Habis baca ni, SILA LIHAT BUKTI DI BAWAH INI.

---------------------------------------------------------

1. Seperti di ketahui umum, Adam Adli telah mengalami masa2 yg sukar di UPSI kerana kejahilannya sendiri terlibat dlm demo Air di Selangor.

2. Akibat dari situ, mengikut undang2 UPSI yg demi menjaga nama baik UPSI, Adam Adli telah di beri 'perhatian' khusus yg mana bagi Adam Adli semua ini tidak adil.

3. Maka bermulalah episod mendung PERKUDAAN pihak luar mengambil kesempatan memainkan emosi Adam Adli terhadap layanan 'perhatian khusus' UPSI terhadap dirinya.

4. Adam Adli pula dlm situasi masa depan yg gelap kerana mengambil langkah menongkah arus dgn institusi IPT.

5. Maka namanya sudah BLACKLIST dlm dunia IPT. Hutang makin bertimbun, harapan utk mak dan ayah sudah tidak dapat di kotakan lagi.

6. Jadi Adam memerlukan sesuatu utk buat 'break-even' terhadap situasi yg dia alami. Maka bermula la angan2 utk menuju jalan pintas menjadi SOMEBODY utk mengatasi masalah yg semakin menghimpit sekelilingnya yg dia hadapi.

7. Walhal hal demo semalam tak lebih dr Mahasiswa vs PENGURUSAN UPSI sahaja.

8. Kita bayangkan...semasa Adam Adli bertindak 'tidak manis' menurunkan bendera Najib dlm kawasan PWTC, Umno tidak bertindak.

9. Saifudin Abdullah merupakan MKT UMNO dan di ketahui umum berada di belakang mahasiswa. Wakil Umno utk berbicara dgn mahasiswa ialah Saifuddin Abdullah.

10. Polis tak akan bertindak jika tiada PRESS CHARGE dr pengurusan UPSI. Pada penilaian UPSI, bendera PM di PWTC pun Adam buat kurang ajar seperti tiada didikan hormat org dr mak bapak, bagaimana pula harta UPSI yang terang2 tidak di miliki oleh mak bapak Adam?

11. Janji mahasiswa? Adam dah pun buktikan dgn segala larangan sebelum dia enter dunia IPT, semuanya dia langgar.

12. Jika SMM kononnya di sokong oleh semua mahasiswa, masa Adam bagi ucapan cuma ada tak sampai 10 org teman dia ucap. 1% pun tak sokong SMM.- Mamluk FB
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular Posts