HASRAT AMBIGA TERIMA TENTANGAN YDP PIBG dan JMM KL & SELANGOR

PC dibuat sejurus mesyuarat selesai. Turut sama wartawan yang merakam kenyataan (sumber: sahabat cyber)

Ini adalah penyakit pemusnahan tamadun manusia. Ia adalah penyebab rangkaian penyakit yang tiada ubatnya. LBGT  (Lesbian, bisexsual,Gay dan transexsual). Seorang dajjal bernama AMBIGA dalang bercambah penyakit yang selama ini disembunyikan. Si pelaku masih ada rasa segan dengan kesongsangan hidup mereka. Sejak AMBIGA dengan lantang memperjuangkan SEKSUALITI MERDEKA, mereka dalam kumpulan pesakit LBGT sudah ada ruang megiklankan diri mereka!
pamplet kesedaran menentang LBGT dan sekss bebas (sumbe: sahabat cyber)

Kata rakan FB, perjuangan AMBIGA bukan untuk HAK tetapi KEHENDAK! Betul. Kehendak bukan suatu KEPERLUAN yang menyebabkan kematian! KEHENDAK MASALAH PSIKOLOGI! Mereka ini dilahirkan SEMPURNA fizikal mengikut jantina. Tetapi masalah psikologi membuat mereka mengubah fitrah manusia.
pamplet kesedaran akan diedarkan ke sekolah seluruh negara ( sumber : Sahabat Cyber)
901 satu lagi penyumbang, BEBASnya seorang pengamal seks songsang bernama ANWAR BIN IBRAHIM mendapat sokongan mereka yang mempunyai penyakit LBGT ini. ucapan tahniah oleh kesatuan GAY tentang pembebasan Anwar membuktikan lagi betapa bahagiannya mereka. seolah-olah suatu pengkitirafan! fuhhhhh! kasihan wan azizah berkongsiler kasih. kalau dengan perempuan, biasalah yang ini.. hmmmmm faham-faham sajalah ya!

wartawan yang hadir merakam kenyataan akhbar (sumber: sahabat cybe)

PC dilakukan oleh wakil PIBG dan JMM (sumber: sahabat Cyber)
Menyedari fiesta semakin hangat mesyuarat menentang perjuangan AMBIGA telah dianjurkan oleh Pertubuhan Jaringan Melayu Malaysia JMM presidennya Azwanddin Hamzah. Di hotel Depalma Ampang, selangor pagi tadi ( 15hb januari 2012 bersama YDP2 serta Ajk PIBG sekolah2 dlm Selangor dan Kuala lumpur

Initipati keputusan mesyuarat ini, mereka yang hadir sebulat suara bersetuju untuk Menentang AMBIGA dan MEREKA yang hendak memansuhkan undang2 377 perkara A, B, C, D dan E undang2 negara. Keputusan ini dizahirkan dengan kenyataan akbar sebaik sahaja selesai bermesyuarat.

Pample tentang  kesedaran tentang LGBT dan seks bebas ini akan diedarkan ke sekolah-sekolah seluruh negara untuk memberi kesedaran pelajar-pelajar serta ibu bapa bahayanya kesongsangan pejuangan AMBIGA ini.

kenyataan Presiden JMM Azwaddin Hamzah menentang LGBT dan seks bebas (Sumber : Sahabat Cyber)
Lagi membimbangkan apabila ILIA ( International lesbian Gay, bisexsual and transexsual) beriya-iya menuntut festival seks bebas sonsang ini dijalankan di Malaysia. Wahhh mentang-mentanglah seorang PELIWAT dan seorang LESBIAN tengah hangat memperjuangkan HAK mereka. Mereka dah naik tocang! andai AMBIGA tak begitu, kenapa dia memperjuangkanya. lazimnya mereka2 jenis ini semestinya berkehenak budaya mereka diikhtiraf supaya mereka bebas melakukan apa sahaja yang merka rasakan HAK mereka!

penyokong kuat LBGT dan Seks Beba AMBIGA (sumber: sahabat Cyber)

Sesi bergambar, semua bersetuju menentang LGBT yang diperjuangkan ambiga (sumber: Sahabat Cyber)
Dengar sini wahai AMBIGA dan sekutunya. Ini negara mempunyai pegangan Agama yang kuat. Apapun jenis anutan kepercayaan, semuanya menentang penyakit LBGT! Laknat ke atas kamu yang membakar api. Semoga yang berada di kumpulan ini diberi petunjuk hidayah sebelum AJAL mereka tiba! TAKBIR!!!! ALLAHU AKBAR! Nyahkan pengamal kemusnahan zaman Nabi Luth ini!

AMBIGA yang memperjuangkan untuk memansuhkan undang-undang 377 perkara  A B C D dn E negara (sumber: sahabat Cyber)

Comments

Popular Posts