BUNYI-BUNYI TANDA TAKUTLAH tuuuuuuu!!!901 konon! Ceh!!

Berapa banyak dah perbicaraan dilakukan di mahkamah. BEBAS atau jatuh hukum, semua berkait dengan PEMBuKTIAN berdasarkan kesalahan yang disabitkan. Kemampuan seorang peguambela dan pendakwaraya berhujah berdasarkan bukti penentu kepada keputusan.

Berapa ramai di dunia ini perbicaraan melibatkan PEMIMPIN? Tak pasti. Pu3pun tak tau jumlah sebenarnya. Tetapi berapa yang popular kerana kes SEKS? Jeng jeng jeng..... Dalam kepanasan punggung penyokongnya, tahniahlah pu3 ucapkan , 5 kepimpinan atau tokoh terlibat kepopularan SEKS ni tak kira ikut fitrah atau sebaliknya KING of Drama di antara tersenari dalam 5 kepimpinan popular kes SEKS! Woow! Ada sape2 sponsor nak buatkan sijil dan plag utk diserahkan?

1. Dominique Strauss Kahn (Pengarah Pelaksana IMF, warganegara french)

Penangkapan Dominique di Lapangan Terbang (sumber: browserblography)

Pengarah pelaksana IMF ini ditahan pihak Polis New York, Amerika Syarikat pada tahun 2007, setelah menerima laporan seorang pekerja hotel yang berusia 32 tahun di Hotel Sofitel. Calon kuat Presiden french ini dituduh atas gangguan seksual lebih kepada kecenderungan mengajak melakukan seks ke atas staf hotel itu, setelah Strauss Kahn sebelumnya berbogel di bilik air hotel bintang lima itu. Penangkapan dirinya  berjalan dramatik, kerana ketika itu dia sudah berada di pesawat yang hanya. Berlepas 10 minit ke french.

2. Bill Clinton (mantan Presiden Amerika Syarikat, warganegara Amerika Syarikat)
Bill dan Monica (sumber; catchmebs)
Clinton berjaya lepas dari usaha pemecatan di Perbicaraan Senat pada Februari 1999. Sebelumnya, dia melobi keras lawan politik dan meminta maaf kepada rakyat Amerika karena berbohong terkait hubungan sulit dengan mantan staf rumah Putih, Monica Lewinsky.

3. Moshe Katzav (mantan Presiden Israel, warga negara Israel)

Moshe Katze (sumber: wncom)
Pada Disember 2010, Pengadilan Tel Aviv menyatakan Katzav bersalah atas dua tuntutan perkosaan terhadap seorang mantan kakitangan wanitanya ketika dia masih menjawat Menteri Perlancongan. Ini puncak proses empat tahun yang membuatnya wajib berundur dari posisinya sebagai presiden. Mac 2011, dia dijatuhkan hukuman tujuh tahun penjara.





4. Canaan Banana  (mantanPresiden Zimbabwe, warga negara Zimbabwe)
Canaan Banana (sumber: BBC)
Pada Mei 2000, Banana dijatuhi hukuman satu tahun penjara kerana sodomi dan pelanggaran homoseksual lainnya terhadap seorang lelaki ketika menjawat jawatan presiden pada tahun 1980-an. Dia dibebaskan pada Januari 2011, setelah menjalani lapan bulan hukuman ( ada sedikit info pd artikel pu3 sebelumnya tentang Banana ni)

5. Anwar bin Ibrahim

Rekod dunia lebih 60 kali penangguhan kes liwat. Fuhhh... Insyallah keputusan akan ditetapkan pada 09012012. Kini panas dengan kempen KEBEBASAN ANWAR 901! Ceh!

Dalam lima kepimpinan besar yang menghadapi perbicaraan kes seks ni.. Paling hebat Anwar ler, penyokonng BODOH lagi SEWEL sanggup merisikokan diri berjuang atas tiket individu! Memang BENDUL sungguh penyokong PKR ni. Sejak tertubuhnya PKR dah nampak bodohnya. Simbol mata sebelah ( mcm logo zionis) adalah lambang mata lebam Anwar. Dah nampak PKR sebenarnya hanya berjuang atas dia. Tu yang dia kembang sangat.

Kenapa banyak nak kempen? Tanda2 bahawa penyokongnya dah tau, anwar pasti jatuh hukum BERSALAH? Sebab mahkamah zalim? Ceh!!!

Dalam banyak2 perbicaraan, ramai dah dijatuhkan hukum. Jika mahkamah zalim sejak dulu, kenapa tak berjuang menentangnya? Takler pengurusan penjara dok pening menghumban pesalah dalm bilik kurungan. (Maaflah bukan nak sentuh sesiapa punya kes sebelumnya) kenapa Anwar baru dikatakan mahkamah zalim, tidak adil? Lawak Badut tak lucu sangat.

apapun berlaku termasuk pertumpahan darah semasa 0901 itu, keputusan mahkamah tidak akan berubah. so yang rasa sangat nak melakukan himpunan haram itu. korang fikir2lah ya. risiko tanggung sendiri. Jangan salahkan sesiapa jika berlaku selepas itu. LU FIKIRLAH kata Nabil.

Comments

Popular Posts