TIDAK MENERIMA HAKIKAT BOS DIA DALAM VIDEO TERSEBUT

PEWARIS ANAK BANGSA

pinjam dari blog sahabat
Datuk Johari masih tidak mahu menerima hakikat bahawa video pansa yang ditayangkan oleh Datuk T adalah tolen dan tidak ada berlaku pengubahan seperti mana yang didakwanya sebelum ini. Dia berkeinginan untuk menunjukkan bukti bahawa berlaku MAKEUP pada video tersebut. dengan tayangan video ala2 majalah 3, wartawan yang terdapat dalanm rakaman video ini menafikan konon bukan anwar dalam video tersebut setelah melakukan penyelidikan selama 34 hari ke bangkok. peliknya kalau berlaku MAKEUP, kenapa datuk Johari sahaja mewakili King Of Drama ini menyaman Datuk eskay? Boleh terimakah konon alasan diberi atas inisiatifsendiri , dan menyerahkan keputusan anwar sama ada memutuskan saman atau tidak. ishhhh... biar betul!

Berbeza pula info yang pu3 perolehi ini, takkan ini juga masih disanggah oleh pengikut king of drama. seorang pakar dari Amerika Syarikat  Dartmouth College Janover, new Hampshire (Itu bukankah kampung halaman kedua king of drama?) telah mengesahkan rakaman video seks yang ditayangkan oleh datuk eskay dan datuk shuib adalah tulen dan tiada sebarang 'tempering' ataupun 'superimpose' dilakukan. Pakar itu menambah lagi mengesahkan bahawa lelaki yang melakukan seks dengan seorang wanita dalam video itu adalah serupa dengan Anwar. opppsss... kali ini apa lagi ulasan Datuk Johari?

terimalah hakikat bos. apa lagi nak menafikan.. ish2 nak sponsor kaca mata berapa inci untuk menenung wajah lelaki dalam video itu baru kenal ni?

Comments

Popular Posts