MESIR MENJADIKAN MALAYSIA IDOLA PEMBANGUNAN TETAPI ADA RAKYAT MALAYSIA PULA

PEWARIS ANAK BANGSA

Bangga Pu3 apabila mendengar kenyataan yang disampaikan dalam buletin Perdana malam ini apabila menjelaskan bahawa kerajaan Mesir memandang Malaysia sebagai sumber inspirasi mereka dalam melakukan pembangunan negara dengan mensasarkan 2030 sebagai tempoh kemuncaknya. Jika Malaysia berpaksikan wawasan 2020.

Malangnya ada pula suara sumbang sebelum perancangan himpunan BERSIH ketika pergolakan mesir sehingga membawa terpaksa kerajaan menanggung perbelanjaan sebanyak RM50j hanya untuk memastikan anak Malaysia yang berada di sana selamat. Berkehendak mengadakan perkara sama di Malaysia untuk menukar kerajaan yang sedia ada. Bodoh piang dan bengap tahap mahadewa dah perancangan ini. itu pemikiran sepintas lalu, pemikiran sepenuhnya, pu3 menilai himpunan BERSIH ini adalah perancangan terlalu busuk dan licik.

Kasihannya pengikut yang sanggup diperbodohkan. mereka hanya ikut kerana akal mereka dikuasai nafsu atau sememangnya ikut kerana jiwa mereka memberontak kerana tidak senang duduk tanpa melakukan sesuatu yang boleh buat orang ketakutan. Pu3 letakkannya sebagai masalah mental tahap kronik.

p/s: Agaknya agenda Himpunan BERSIH nak mengganggu fokus kerajaan agar wawasan 2020 tidak tercapai.  agenda sulit yang pelbagai, macm2 ada asalkan menncapai anagan2 menjadipemerintah berada di tangan mereka. Tolong sikit. Mustahil!!!

Comments

Popular Posts