DATUK T DAH JATUH HUKUMAN. KING OF DRAMA BILA LAK TERIMA HUKUMAN???

PEWARIS ANAK BANGSA

Info Pu3 perolehi. Datuk T sudah dijatuhkan hukuman atas kesalahan yang mereka akui. Datuk Eskay didenda RM 3,000 atau penjara 3 bulan. Datuk Shuib denda RM1,500 atau penjara sebulan. Manakala TS Rahim Thamby pula atas tuduhan bersubahat dijatuhkan hukum RM1,00 atau penjara sebulan.  Ertinya selesai sudah kisah tindakan yang dilakukan oleh Datuk T dan pu3 tahu mereka adalah manusia yang menerima hukuman tersebut dengan hati terbuka.

penantian Pu3 sekranag. Bila pula pelakon aksi panas hendak mengaku? Dah sah2 kemiripan itu dah diperakui tetapi masih hendak mengelak, Hello bos.. dunia bolehlah elak dari tak mengakui kesalahan tidak senonoh itu, di akhirat nanti mana mau lari? Pu3 tidak mahu pertikai gelagat tak senonoh itu, sendiri buat sendiri tanggunglah tapi tak mahu mengaku tu begituker jenis pemimpin yang mahu diangkat darjatnya? cehhhhh!

TS Rahim mengeluarkan kenyataan antaranya "MISSION ACCOPLISED" beliau mengharapkan rakyat sedar siapa anwar @ king of drama kerana video itu bukan lagi mirip tetapi dialah orangnya. Datuk T mengambil keputusan membayar denda yang dikenakan ke atas kesalahan mereka.

Comments

Popular Posts