BARU AMARAN BUNYI ELY WONG MELOLONG DI TWITTER SEBAR FITNAH DAN PRASANGKANYA

PEWARIS ANAK BANGSA

Atas: twitter elizebert wong menuduh pemuda hendak membakar bangunan
PKR. Bawah: kumpulan Pemuda semalam-sumber bro jinggo. Makasi ya
bro . copy from your twit
Tahniah Pu3 ucapkan atas semangat juang yang ditunjukkan oleh Pemuda UMNO semalam. 800 orang berkumpul hanya beberapa jam mengepung bangunan yang disewa oleh PKR setelah mereka dicabar oleh AMK PKR . ditambah pula kemarahan pemuda apabila mereka menerima ugutan dibunuh oleh pihak terlibat jika terlibat dengan Himpunan PATRIOT sebagai melawan Himpunan BERSIH pada 9hb Julai kelak.

menurut info yang pu3 terima terus dari sahabat pu3 yang turut sama dalam kumpulan pemuda semalam, mereka hanya berkumpul dan membunyi engin motosikal dengan kuat sebagai tanda amaran bahaya pemuda jenis pantang dicabar. tiada pula melakukan sebarang tindakan yang boleh mengganggugugat bangunan atau keselamatan , apalagi mereka sebnarnya diiring oleh anggota keselamatan yang sentiasa memastikan keselamatan terjamin.

senyap je PKR , tiada yang tampil melawan. Rupanya dalam senyap AMK yang mencabar, si elizebert wong , minah seks dan King of drama sibuk bertwit membuat pertuduhan mengatakan bahawa pemuda berkehendak membakar bangunan PKR. Apa halnya pemuda mahu bakar angunan tersebut, ia bukan milik PKR pun, setakat menyewa sahaja.  Ini bukan pertama kali PKR buat fitnah terhadap pemuda malahan pernah melakukan perkara sama melalui twit dengan menuduh mereka diserbu oleh PDRM walhal hanya datang seorang dua. memang kecoh betul

Bagi memastikan kebenarannya, Pu3 menghubungi salah seorang ketua pemuda UMNO bahagian di selangor (Tak perlu pu3 beritahu siapa dia untuk keselamatannya juga) betulkan ada perancangan hendak membakar bangunan.  Kpemuda bahagian hanya mengatakan mereka setakat membengitkan bunyi dengan deruman motosikal dan berkumpul keliling bangunan sahaja. tiada seorangpun membawa peralatan yang bertujuan merosakkan bangunan tersebut.

Ely baik awak jaga kawasan dari sibuk bertwit mengecohkan suana di twitter. Pu3 pernah membawa kenyataan awak semasa Pilihanraya Negeri sarawak dengan membuat pertuduhan ke atas pegawai SPR. Pu3 masih menyimpan ya gambar status twitter awk. bila2 masa pu3 serahkan kenyataan itu kepada pegawai SPR atau terus ke Pihak keselamatan.

Apapun Tahniah Pemuda UMNO> Pejuang Tanah airku Malaysia. GEMPUR!!!

Comments

Popular Posts