KECEWA LAGI KING OF DRAMA

PEWARIS ANAK BANGSA

Permohonan King Of Drama sekali lagi ditolak oleh oleh Datuk Mohamad Zabidin yang memohon agar dirinya dilucut sebagai hakim kes LIWAT dengan alas an TAK ADA MERIT. Kasihannya… dalih ini boleh pakai sekali lagikah? Agak-agak Pu3 kalau diterima kali permohonan ke empat .. pu3 sanggup tidak makan nasi sebulan. Nasi sahaja tau heheheh boleh terus diet karbohidrat. Pu3 tidak mahulah buat niat yang gila-gila sebab hal permohonan pelucutan ini. Ianya tidak akan berlaku untuk diterima.

Wahai anwar @ King Of Drama (Bahasa yang sopan menyebut gelarannya dari menyebut “TUTTTT”) sediakan sahaja hujahan membela diri. Tunjukkan ketaringanmu boleh mematahkan dan menukar fikiran hakim untuk meletakkan dirimu bebas dari tuduhan. Kalau setakat hangat selepas menerima arahan konon akan bawa saksi termasuk YAB PM dan isterinya serta mantan ketua polis Negara. Kenapa tidak lakukannya sekarang. Asyik mahu cabut lari sahaja , tuker ketrampilan pemimpin konon pejuang keadilan tu.

Peguam bela presiden DAP ini lagi lagi power, berucap seketika, minta bicara tangguh dan terus menyatakan untuk melakukan permohonan melucut hakim dalam perbicaraan. Tangguh ke 13 Julai pula dah… hellooooo.. perbicaraan bukankah sehingga 30 jun.. ni nak tangguh anjak ke bulan julai.. lapuk dh startegi menangguh ni. Hahahaha kannnn.. pu3 semakin boleh membaca strategi mereka ini. Sebab strateginya berulang-ulang dibuat yang sama dalam apa-apa juga kes.

P/S: Membayangkan ketika ajal sedang ditarik dari jasab. Di pemilik tubuh terseksa ketika ditarik. Sekali, malaikat maut kata tunggu dulu, biar suku badan tidak bergerak. Menikmatinya.. bagus jugakan

Comments

Popular Posts