SUKA PARTI PERJUANGKAN ISLAM BUKAN SETAKAT PERJUANGKAN BANGSA?????? DUH! KASIHANNYA DIA.. KELIRU TU!

PEWARIS ANAK BANGSA

Pu3 tidak tahulah apa yang terselit dalam pemikiran seorang hamba Allah.  Dia boleh memberi komen pada artikel pu3 tanpa membacanya, setakat mengulas tajuk yang diberi  dia seumpama tidak mengikhtiraf bangsa melayunya. lagi pelik hal berkaitan kesongsangan ini tidak dianggap serius . setakat perlakuan sebegini, tidak perlulah diperbesarkan. alahai, kasihannya. dia mengakui bahawa dia sukakn parti yang memperjuangkan Islam bukan setakat memperjuangkan bangsa.. pu3 masih menanti jawapannya parti mana yang memperjuangkan Islam dan parti mana yang setakat memperjuangkan bangsa. lelaki ini bukan dalam senarai rakan FB pu3 tetapi bersama dalam kumpulan Fb "Wirawati Perkasa" asalnya pu3 menjangka kumpulan ini hanya golongan hawa sahaja seperti kumpulan Puteri.com. alih2 ada plak kaum ADAM dalam itu heheheh.. tak kisah.

lambat pula lelaki itu menjawab setelah pu3 kemukakan soalan tersebut walau firasat pu3 dh boleh mengagak jawapannya. cuma setakat mendaptkan kepastian, tepat atau sebaliknya andaian pu3 tentang lelaki ini. Cara ia mempersoalkan   nama blog pu3 ini dh tahu di mana kiblatnya. Pu3 rasa gatal gak tangan nak menaip nama lelaki tersebut. pu3 akan menulisnya di akhir penulisan ini sekiranya apa yang pu3 nantikan jawapannya tidak kunjung hadir.

lelaki ini mempersoalkan kenapa pu3 mempertikaikan anwar.,menyatakan kekecewaannya melayu suka mencari kesalahan (tafsiran pu3 berdasarkan tulisannya) kenapa pu3 tidak menghentam chua yang juga melakukan kesalahan seks, orang cina tidak mempertikaikannya malahan dia diangkap menjadi presiden MCA. pu3 persoalkan dia Islamkah? lelaki ini mempersoalkan pu3, topik ini tentang Islam atau bangsa. Pu3 soal dia, dia berbangsa apa. dia mengaku dia melayu Islam. kasihan.. dia sememangnya keliru dan bercelaru. 20 minit sudah berlalu, soalan pu3 tiada jawapan....

akhirnya dia menjawab "bukan sy yang lihat tapi parti UMNO sendiri yg sentiasa melaungkan parti yang memperjuangkan bangsa" pu3 soal semula. pasti setakat laungkan perjuangan bangsa?  pu3 tak boleh tunggu dia merangkak-rangkak memberi jawapan. terlalu membuang masa pu3 yang singkat.

saudara anuar Nordin ini jawapan pu3 . UMNO bukan setakat melaungkan perjuangan bangsa . soal DS Rosmah tak bertudung.. itu setakat alasan semata untuk menolak.pu3 tak berminat hendak berdebat jenis manusia ini sebab dia jenis tepu otak. apa jua pandangan walau dia rasakan boleh diteri tetap dia menolak, so pu3 akhiri perbualan SELAMAT BERJUANG.

p/s : saudara Anuar Nordin.  mengundi sememngnya tak perlu berparti tetapi sedarlah pangkah saudara menentu kehidupan generasi berikutnya. jangan kerana nafsu musnah warisan kelak

Comments

Popular Posts