SERUPA RUPANYA MINACI VS KING OF DRAMA

Semalam semasa pu3 turut serta ketua pu3 melakukan laporan di IPD. sepanjang sesi laporan dan kemudiannya mengiringinya ketika disoal siasat. Pu3 dok menanti apa respond yang akan ditunjukkan oleh pegawai penyiasat yang bertugas ketika itu. Nampak tenang sahaja ketika dia mencatat apa sahaja jawapan yng diberikan oleh my Ketu puteri negeri. Ini setakat pembuka bicara sebenarnya, bukanpun isu yang ingin pu3 suarakan selepas ini,

Himpunan BERSIH 2.0 ini, kenyataan pu3 berkenaan SIAPA POWER KING OF DRAMA vs AMBIGA. kini pu3 ingin menyatakannya setelah membaca banyak penulisan yang dibuat oleh sahabat blogger yang lain. Tidak mengubah pandangan pu3 sebelum ini tettapi menambah apa yang ada . Kedua manusia bernama King Of Drama dan Minaci Ambiga ini bukan sahaja saling bergantung tetapi mempunya personaliti yang serupa. Bukan itu sahaja, sebenarnya pengikut yang berjuang bersama mereka juga ada serupa. mereka bukan ikhlas berganding bahu kerana perjuangan bersama, melainkan agenda serupa kerana berebut KUASA (POWER) pu3 pasti ada yang tersenyum membaca pandangan pu3 dan mengatakannya, tak tulispun memang dah agak . Buang masa sahaja membacanya. Lantak koranglah, pu3 jenis tidak kisah. this my blog, my way , tulisan saya. tiada yang boleh boleh mengatur bagaimana untuk pu3 buat ke atas penulisan pu3.

peniruan dengan apa yang dibuat oleh mereka ini membuatkan pu3 kecewa sangat. beginikah pemikiran manusia yang dahagakan kekuasaan sehingga sanggup melakukan perkara Copy dan paste. Lagi bengap pengikut yang rela menyertrai kedua minaci dan appa pelbagai ini. di mana MAT SABU yang diikhtiraf profesional dan ulamak ini. Sanggup dia membuntut minaci yang telah menjadi penguambela kepada perempauan yang murtad. Seorang yang telah mengadakan perhimpunan dan seminar di bangunan majlis peguam suatu ketika dahulu mempertikaikan KONTRAK SOSIAL. serta menghentam kerajaan isu pengislaman seorang pendaki everest. bersyukur pu3 dahulu tidak terpengaruh dengan pujukan menyertai Parti  Angkatan Sakit atau PAS. konon je pejuang Islam, tiada parti yang sesuci perjuangan Islam kononnya pada mereka. Kini topeng mereka sudah tanggal menunjukkan betapa besarnya taring mereka. peeehhhhh! porrrraaaah.. hodoh dan busuk.

P/S: Petang semalam ada gak dimaklumkan daripengawai siasatan bahawa mereka telah menerima 600 laporan tentang himpunan BERSIH 2.0 ini 4 daripadanya adalah dari sabah. Pu3 tahu kemungkinan berlaku bandar kota kinabalu mungkin akan tetapi lebih fokus di kuala lumpur. kasihan pu3 pada sahabat pu3 yang tinggal di sana termasuk keluarga pu3. sah mereka terpaksa berkurung demi keselamatan mereka 9hb julai ini tetapi.. bagaiman keselamatan mereka yang tinggal di kawasan di mana himpunan itu diadakan?

Comments

Popular Posts