#FAHMI TETAP KECUNDANG MEROBOH PAGAR 'KEBODOHAN' DI UNIVERSITI LAIN

Walaupun gah mencanang kehadirannya yang berkemungkinan disambut maha hebat du sebelah utara selepas mendapat malu yang dahsyat atas kebodohannya di bumi di bawah bayu.

Nampaknya umpama malang si luncai tetap membontoti perjalanan Fahmi zainol ke utaram menurut khabar yang bertiup ke telinga LADY, Sekali lagi, Fahmi Zainol gagal 'meroboh' pagar UUM dan terpaksa meneruskan ketaksubannya untuk berceramah menjual 'kehebatan' nya menawan kerusi presiden MPP UM di lokasi lain iaitu surau bt 15 Sintok. Kenapa LADY berani kata Fahmi bodoh? Bodohlah ty kerana tak pernah menggunakan akal menerima.kritikan. syok sendiri hanyut dengan nafsu sendiri nak mengglamourkan diri. Yalah! Orang hebat lagi dahsyat yang berjaya merobohkan pagar kampus sendiri UM!

LADY tidak akan perkata panjang bagaimana pula perjalanan sesi himpunan haram ini di Surau. Yang jelas, kegagalan Fahmi serta kuncu-kuncunya menghormati penjagaan 'aurat' di tempat peribadatan walaupun yang tidak menjaga aurat itu yang bukan beragama Islam. Tahukah anda Fahmi Zainol. Bagaimana orang bukan Islam menghormati agama Islam jika anda gagal meyakinkan mereka untuk menjaga kesopanan di tempat peribadatan itu?!!!! 

Selain itu, kegagalan Fahmi memberi kefahaman agar ahli himpunan haram mengasingkan diri antara lelaki mahupu  perempuan. Walau mereka bukan Islam. Tidak terikat dengan hukum syariah yang terkandung dalam perundangan Islam. Tetapi.... mereka wajib menghormati lokasi di mana mereka berada.!!!

Atas kegagalan ini, LADY sekali lagi melihat Fahmi Zainol tidak layak dipandang sebagai pemimpin muda yang boleh diketengahkan atau diangkat darjatnya sebagai ketua hebat. Fahmi Zainal hanya layak diletak sebagai 'peralatan' untuk kepentingan pribadi orang lain! Jangan tanya LADY siapa ya... tepuk dada tanyalah si Anwar Ibrahim.

Soalan LADY untuk Fahmi.
- Di mana tanggungjawab anda sebagai pelajar a.k.a mahasiswa?
- bagaimana tanggyngjawab anda sebagai presiden MPP UM tetapi sibuk meninggalkan UM sibuk mengurus kawasan lain?
- berapa jauhkah kawasan jajahan MPP UM di Malaysia ini? Dr Sabah ke Perlis kah? Di mana buktinya secara rasmi bukan setakat cakap semata.
- bila nak buat laporan pertuduhan kewangan berkaitan pilihanraya UMS kepada pihak berkuasa?

Sila sampaikan pertanyaan ini kepada Fahmi zainol

#fahmibangang!!

Comments

Popular Posts