PENYOKONG PR PAPET



Entah apalah bengap sangat penyokong yang terlalu taksub dengan PR ini. Mereka seolah-olah umpama boneka papet yang kaki dan tangan mereka digerakkan untuk beraksi hyperactive, ditambahi dengan suara miming yang dikeluarkan oleh si penggeraknya. Pu3 menilai mereka boneka papet

Pu3 tidak akan mengulas panjang berkaitan isu agenda DAP sehingga mengumpul semua ketua-ketua gareja. Jika benar apa yang dikatakan oleh kawan-kawan Pu3 konon mereka berhasrat untuk menjadikan agama Kristian sebagai agama rasmi Negara Malaysia. Nampaknya ingin Pu3 tegaskan, mereka semakin lupa diri. DAP umpama parasit yang memakan tuan rumah di mana ia berteduh. Hasrat melanggar “KONTRAK SOSIAL” atau dikenali juga sebagai “PAKATAN MURNI” bermakna telah memusnahkan perjuangan , pengorbanan tolak ansur kepimpinan Negara yang terdahulu untuk mendapatkan kemerdekaan Negara.

Mempertikaikan Agama Islam yang termaktub dalam Perkara 3(1) Agama Islam adalah agama Rasmi yang terkandung dalam perlembagaan persekutuan Malaysia sama seperti melakukan jenayah pembunuhan secara beramai-ramai . Pu3 ingin menasihati pengikut PAS, jika inilah ketetapan DAP dalam PR, masih lagikah sanggup berjuang bersama-sama spesis yang memperlekehkan Agama Islam? Di mana dasar perjuangan Islam nyer atau PAS sudah merelakan dirinya menjadi MURTAD. Usah menjadi pagar manusia untuk ditikam todak. Kembalilah belajar semula asas hokum Islam sebenar. Nafsu serakah sudah bertakhta di minda. Syaitan ketawa mengetahui mangsa-mangsa peneman di neraka kelak sebahagian besarnya adalah pengikut PAS!

Comments

Popular Posts