ZAPPPPPP!!!! WAKE UP !


Kalau kata fed up.. belum lagi masanya Pu3 nak rasa fed up. Marahpun pun tidak juga, Cuma pu3 tertanya-tanya kenapa ia berlaku. Pu3 dok perahti gelagat rakan pu3 di facebook. Mereka kumpulan yang sangat aktif mengupdate kan status mereka, siap dengan perkongsian gambar dalam aktiviti harian mereka. Tidak kiralah aktiviti rasmi mahupun aktiviti unformal mereka. Ini kenyataan yang tidak boleh disangkal sama sekali. Bravo

Berat tanggungjawab sesiapa yang bersangkutan tugasannya dalam IT terutama dalam Cyber ni jika tiada sokongan dari rakan pu3 yang lebih gemar menjadi pemerhati . Berapa kali pu3 menyedari sahabat cyber mempostkan link / rangkaian blog yang member maklumat isu yang berlaku dalam politik. Tetapi ia berlalu dgn respond yang sangat minima. Lazimnya, pu3 akan tahu siapa yang sangat aktif member maklum balas . Tiada dalam senarai rakan pu3 terpapar di dalamnya. Kebanyakannya ada rakan cyber pu3 yang sememangnya perjuangan mereka dalam bidang itu sahaja. Cukup pu3 katakan. Mereka itu dari kalangan yang 90% adalah kumpulan lelaki. Pu3 bukan nak kekwn buid up blog atau create isu. Cukuplah ikut serta member pandangan mengukuhkan isu tersebut .

Pu3 prihatin dengan semangat yang ditunjukkan oleh Ketua Pergerakan Puteri UMNO Malaysia. YB Datuk Rosnah Abdul Rashid Shirlin. Bekerja keras untuk menunjukkan potensi Puteri di mata masyarakat. TOLONGLAh RAKAN PUTERI. 1 tenaga tak serupa dengan TENAGA yang ramai. Kalau sayangkan PUTERI UMNO, jangan mendesak hanya seorang sahaja kena lakukannya sedangkan yang lain berpeluk tubuh.

WAKE UP RAKAN PUTERI. ini bukan masa layanan diri. KITA PERLU BERSATU

Comments

Popular Posts