NAFI LAGI DENGAN TIDAK YAKIN




Pada masa itu video dikatakan dirakamkan, Anwar berkata beliau berada di rumah bersama kakitangannya, isterinya Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail, anak-anak dan cucu-cucu. Katanya, beliau telah mengemaskini Twitternya pada masa itu, yang akan membuktikan yang beliau bukan lelaki dalam video tersebut. Sambil tersenyum Anwar berkata, lelaki dalam video itu "berperut buncit" berbanding dengan perutnya.

Hmmm biar betul !!! dalam kes sebegini alibi menggunakan ahli keluarga biasanya akan ditolak oleh mahkamah kerana ia ada hubungan yang mengukuhkan saksi alibi itu berusaha menyelamatkan tertuduh. Kalau betul, buktikan orang lain selain ahli keluarga. Siapa-siapapun boleh gunakan ahli keluarag, sanak saudara sebagai alibi. Pu3 melihatnya sebagai alibi sangat lemah

"Cuma perut orang itu jauh lebih buncit daripada perut saya," katanya. Anwar turut berdiri untuk membolehkan jurufoto mengambil gambar perutnya. Bercakap dalam sidang media petang ini, beliau menyifatkan dakwaan dakwaan tersebut sebagai "fitnah jahat terbaru dalam bentuk video."

Menahan amarah sungguh Anwar semasa melakukan sidang akhbar. Cara percakapannya tidak melihatkan itu ucapan lacar seperti biasa. Sedikit gugup dan resah. Korang rasa tak apa yang Pu3 fikirkan... ada udang di sebalik mee basahhhhhh!”

Ada saksi video seks di Carcosa Seri Negara memberitahu bahawa gambar tersebut sangat JELAS DAN SANGAT YAKIN BUKAN 100% TETAPI 200% menunjukkan siapakah lelaki dalam rakaman tersebut. Kali ini apa pula penafian Anwar?
ZASSSSSSSS.....

Comments

Popular Posts