LUAR BIASA!!!!!!!


Apa dah jadi?  Ini gambar bukan di luar negara tetapi dalam negara kita Malaysia!!!

Walaupun bukan beragama Islam. Tetapi pasangan ini telah melakukan tindakan yang bukan kelazimam dilakukan oleh individu normal dan bermoral di negara ini!!!! Sangat Luar Biasa!!!

LADY memandang serius perkara ini! Seharusnya kejadian seperti ini tidak boleh berulang untuk sekian kalinya. Mereka yang bukan beragama Islam wajar menghormati kesopanan rakyat Malaysia.! Berpakaian separuh bogel begini, bukan rutin yang wajar dipraktikkan di negara ini. Dalam Rukun Negara sendiri telah dinyatakan dengan jelas " KESOPANAN DAN KESUSILAAN.  Dengan kata lain, siapapun selagi mereka ini warganegara Malaysia WAJIB memejuhi ikrar berkenaan!!!

LADY mencadangkan pihak berkuasa agar dikaji selepas ini, apa juga aktiviti yang menggunakan kawasan awam dan terbuka, memerlukan kebenaran khas atau permit. Perlu dimasukkan syarat utama, pakaian yang sopan dalam setiap kelulusan.

Mereka yang ada berniat biadap mencabar had kesopanan akan datang, wajar sedar. Andai anda sememangnya anak Malaysia. Belajar menghormati hak mata orang lain. Walaupun anda bukan melayu dan bukan beragama Islam!!!!!!

Ps: kalau kemaruk sangat nak photoshoot separuh bogel. Pergilah luar negara yang melihat pakaian seperti ini bukan luar biasa!!!!

Comments

Popular Posts