BEKAS AHLI PKR MENDAKWA WAN AZIZAH ADALAH PELACUR POLITIK??????


Bukan LADY yang tulis ya tapi sengaja LADY kongsikan dalam posting kali ini. Ini kenyataan dibuat oleh bekar ahli PKR dalam temubual mereka bersama http://www.suara.tv/?p=21586
Silakan membacanya :

Bekas Ahli PKR Mendakwa Wan Azizah Adalah Pelacur Politk

By Editorial August 21, 2014 : 11:41 pm

Sabak Bernam – Presiden, Persatuan Menyokong Khalid Ibrahim (PASSMEB) Mazli Saring menyifatkan Presiden PKR, Datuk Seri Wan Azizah Wan ISmail sebagai pelacur politik.

Menurut Mazli yang juga merupakan bekas penyokong Parti Keadilan Rakyat (PKR), beliau mengambil keputusan untuk menentang Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana tindakan salah guna kuasa yang dilakukannya.

"Saya menentang Anwar bukan kerana isu moral seperti yang dibangkitkan sebelum ini, namun saya menentang beliau kerana tindakan beliau yang jelas menyalahgunakan kuasa untuk melantik isterinya bagi mengantikan Tan Sri Khalid.

"Pada saya Wan Azizah hanyalah pelacur politik yang dijadikan boneka untuk kepentingan Anwar" katanya.

Seterusnya Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Sungai Panjang Budiman Mohd Zohdi berkata, beliau hairan bagaimana PAS sangup menyokong Wan Azizah untuk mentadbir kepimpinan negeri sedangkan di dalam sidang DUN Selangor yang lalu semua soalan ADUN Kajang itu telah ditolak kerana gagal mematuhi peraturan yang telah ditetapkan.

Budiman turut menyifatkan tindakan PAS yang kembali menyokong pakatan disaat akhir sebagai 'gerakan corner baring'.

"Pada saya isunya bukan soal wanita boleh mentadbir atau tidak, tapi pada saya bagaimana orang yang gagal mematuhi peraturan yang mudah itu mampu diberi kepecayaan untuk mentadbir sebuah negeri" ujarnya.

Manakala menurut bekas Setiausaha PAS Selangor, Norman Toha parti PKR telah menyebabkan PAS menjadi sebuah parti politik yang paling hina ekoran krisis politik pentadbiran di negeri itu.

Menurut beliau krisis Selangor berpunca hanya kerana cita-cita politik Anwar.

"Sebagai seorang anak jati Selangor, saya tidak percaya orang luar mungkin dilantik sebagai Menteri Besar.

"Saya tidak yakin orang luar boleh mentadbir negeri Selangor, apatah lagi orang tersebut bersuamikan oleh orang yang paling saya tidak percaya katanya di sebuah forum 'MB Selangor – Anak Selangor' anjuran Pakatan Anak Selangor Sokong Menteri Besar (PASSMEB) malam tadi.

Menurutnya Anwar juga adalah merupakan orang yang ingin membawa fahaman Liberali iaitu Islam ala Amerika di negara ini.

Seterusnya Presiden Gerakan Rakyat Arus Bawahan (Grabs) Pak Faizal menyifatkan pimpinan pakatan pada ketika ini terdiri daripada mereka yang mengamalkan politik menghalalkan cara.

Menurutnya lagi ketika berlakunya krisis politik di Perak, rata-rata pimpinan pakatan mendesak agar diadakan pilihanraya negeri agar kuasa memilih dapat dipulangkan kepada rakyat.

Namun ketika berlakunya krisis di Selangor, orang yang sama mengunakan hujah kononnya ia merupakan satu tindakan yang membazir dan buang masa.

Beliau turut melontarkan persoalan kepada hadirin, sama ada mereka bersedia menjadikan seorang wanita sebagai Menteri Besar, sambil dijawab TIDAK oleh mereka yang hadir.

Forum yang diadakan di dewan Batu Lima, Sungai Besar itu turut dihadiri hampir 200 orang bekas ahli PKR.

Menurut penganjur kebanyakkan ahli-ahli PKR yang aktif menyokong Khalid telah dipecat kerana dilihat aktif di bawah NGO yang menyokong kepimpinan Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.

Ps: pada LADY wan Azizah tak lebih dari BONEKA NAFSU ANWAR.

Comments

Popular Posts