PAS BARU SEDARKER??? SIAPA PAS DI MATA DAP???


Kasihan.. alahai kasihan sungguh LADY mengenang perasaan bergelodak pemimpin PAS di akar umbi. Dianaktirikan... diperbodohkan.. dipermainkan... diabaikan...
Tapi... pemimpin PAS atasan ADA KISAHKAH?????


ADA MEREKA KISAH????

Kenyataan akbar PAS pulau Pinang semalam membuatkan LADY tertanya-tanya... selama ini mereka ini tak sedar yang mereka hanyalah MELUKUT DITEPI GANTANG??? dalam keanggotaan PR? Baru tersentap ker selepas dilempang berjuta kali oleh DAP? Baru terjaga dari BELAIAN JIWA ker?

Bila masa PAS boleh menyuarakan pandangan mereka di sisi PR?

Bila masa PAS diberi keutamaan dalam PR?

Bila masa PAS memiliki status sama dengan PKR dan DAP dalam PR?

Tak ada kedudukan kuat dalam PR ni baru mereka sedar jugaker? Itu kat Pulau Pinang?!!! Bagaimana pula di Selangor??? Dah sah kerusi yang dimenangi oleh PAS dan DAP sama. PKR menjunam turun kerusi. Peliknya kenapa PKR juga diberi jawatan besar??? Sebab PAS bukan keutamaan dalam PR? Tak sedar lagiker?????

LADY nak tengok sejauhmana keberanian PAS Pulau Pinang berani lantang menghentam DAP Pulau Pinang. Adakah PAS Pulau Pinang akan terus gagah berjuang hak sehingga termuktamadnya permintaan mereka diluluskan atau berakhir seperti anjing tersembunyi ekornya dicelah kangkang tatkala dijerkah dek DAP Pulau Pinang!!!!!

Comments

Popular Posts