SALAM MULIA NUZUL QURAN

 
 
Semalam pu3 alhamdulillah terlibat sama dalam menjayakan majlis Tadarus Al-Quran anjuran Pergerakan puteri UMNO Malaysia yang bermula sebelah petang.
 
Program ini adalah program wajib bagi penggal ini setiap bulan Ramadhan. Walaupun jauh, pu3 tak merasa satu masalah untuk datang sendiri dan melibatkan diri dalam majlis tersebut.
 
 
Walau majlis ini diadakan selepas 2 hari selesainya PRK Kuala Besut. Persediaannya walau ringkas tetapi penuh makna dengan penglibatan golongan remaja dan belia wanita muda dengan bimbingan 2 wajah yang tidak asing lagi dalam dunia tilawah Al -Quran. Ustazah hjh Suraya dan Datin Hjh shariffah.
 
Majlis Tadarus dan khatam Al-Quran ini turut dijayakan oleh jawatankuasa Puteri UMNO Malaysia yang terlibat dalam bacaan Quran, demikian juga penglibatan puteri negeri-negeri mewakili negeri masing-masing serta pelajar dari sekolah Tahfiz Yayasan as-soffa.
 
Ps: pu3 belum sempat menerima gambar lain. Insyallah kalau dah terima kelak pu3 akan kongsikan. Tak sempat nak pegang kamera dah.

Comments

Popular Posts