FITNAH MURAHAN PAKATAN : GAJAH TEPI KAIN TAK NAMPAKKER??



 sebelum nak kata, elok tengok video di atas dulu. ini wajah siapa? bukankah dia menari ? kenapa tak persoalkan kenapa dia menari. dalam majlis apa?

PEWARIS ANAK BANGSA


acara senamaerobik bukan tarian seperti yang dituduh

gambar yang digunakan oleh pakatan pembangkang yang bangang, nampak sangat mereka sengaja muncul secara curi, mengambil gambar untuk bahan murahan mereka. Bukan tarian tetapi suasan senamaerobik. kenapa penangkap gambar tampil tunjukkan diri kenapa berada di sana. posisi gambar ini diambil dalam kedudukan berdekatan alat pembesar suara. sangat dekat.

Masalah utama dengan blogger pakatan haprak, mereka menulis untuk memfitnah dan dengan perbuatan itu maka mereka berjaya menjatuhkan sesiapa sahaja terutama lawanya dari kalangan pemimpin terdiri dari musuh mereka.

Cara mereka didalangi cara kebanyakkan pemimpin tertinggi pakatan haprak yang lebih cenderung menyerang peribadi demi meraih sokongan.

Terbaru Ds Hishammuddin pula diserang secara konsisten oleh kebanyakan blogger pakatan haram di mana foto yang merakamkan aksi Ds Hishammudin menari di atas pentas bersama-sama peserta senaman aerobik sewaktu Hari Himpunan Jutaan Belia 2012 telah mencetuskan kontroversi hangat di laman blog pakatan haram.

Aksi itu kononya dakwa mereka, mengalakkan perbuatan maksiat dikalangan belia dan pemimpin seharusnya tahu membantaskan perbuatan bila bersama-sama bukan muhrim di tempat awam telah menimbulkan seribu persoalan bahawa ternyata pemimpin mereka yang terang-terangan memuja perbuatan yang melanggar akidah sebagai umat Islam tidak pun di persoalkan.

Tindakan Ds Hishammuddin menari di atas pentas bukan sesuatu tindakan tidak bermoral seperti dakwa dan fitnah dari blogger haram, ianya dilihat tidak lebih menunjukkan sikap bersahaja pemimpin yang mesra dan jiwanya bersama rakyat tidak kira sesiapa sahaja.

Kalau ini dikatakan maksiat, apakah foto pemimpin mereka seperti di bawah juga maksiat.



nurul Izzah sedang buat apa tu? berceramahker?
Adakah ini joget halal…?

Nilailah sendiri perbuatan pemimpin mereka sendiri dan jika blogger pakatan haram betul-betul bermaruah tegur dengan baik beberapa pemimpin mereka yang sangat rendah moralnya. adakah nurul Izzah menari dengan wanita atau lelaki juga. kenapa tak pertikaikan dahulu perbuatan dia? dia seorang perempuan. 
nasihat pu3, kalau cakap siang, pandang-pandanglah bro. jangan malam, dengar-dengarlah kak. nak meludah, tengok tempat, jangan meludah ke atas langit. kelepakkkk kena muka sendiri.
 THANKS FOR matkilau blog bagi pu3 info tentang ini.

Comments

  1. Apa orang cakap satu jari tunjuk salah orang. Tiga jari sendiri tunjuk salah sendiri....Jadi sendiri mau ingatlah.

    ReplyDelete
  2. anak gan bapak sama2 gedikssss! bygkan izzah tak pakai apa2 dgn lelaki ada didepan & belakang dia??? Heeee dan mcm kena "sandwich".... jijiksss!!!

    ReplyDelete
  3. Apakah ini semua tak berasas?

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=2vP2wDVBtvA

    ReplyDelete
  4. india dalam video pun tak seghairah A I..

    ReplyDelete
  5. india tu pun tak se gedik Anwar

    ReplyDelete
    Replies
    1. power man.. adalah yang menarik tu.. saja tunjukkan dia still mantap heheheheh

      Delete
  6. Yang PKR punya lu orang tunjuk video, yang lu orang punya gambar statik... bagus. Keadilan konsep BN...

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu kita bubuh gambar statik korang kata, Lu olang banyak tipu wooo.. ni gambal olang punya kepala anwar juga letak. jahat punya olang! nasibler video izzah tgh menari saya tak jumpa. kalau tak, letak sekali , kasih puas hati korang

      Delete

Post a Comment

Popular Posts