DULU SEKARANG LAIN-LAIN SERUPA TAPI TETAP SAMA



PEWARIS ANAK BANGSA

Pu3 sukakan video dari "BANGKANG DARI LONGKANG ini. Memang kenapa pada pegawai kerajaan yang bertugas dengan pelanggan ataupun khidmat pelanggan di kaunter. Jangan marah pada kakitangan kerajaan. apa yang diceritakan oleh video di atas sememangnya berlaku dalam sesetengah jabatan tak kiralah mana-mana jabatan. pu3 tak akan kata siapa di mana, apa nama jabatannya.

kalau ada Bos.. wah kerja semua cepat, maklumlah prestasi kerja dinilai setiap tahun. Kang kena tegur,  malu juga Service kerja sah TIP TOP!! tetapi kalau Bos dah tak ada.. mulalah ada buka majalah. yang minat main game komputer atau telefon bimbit , layanlah pula segalanya termasuk bertwitter dan berfacebook. Pelanggan menunggu giliran pula tercengang menunggu depan kaunter. lain lagi dok kempen MLM nak tambah income.

Bukan semua ya. tapi memang ada. Sendiri kena ingatlah. kalau dah bekerja. buatlah kerja elok-elok. Jangan amalkan perangai TEMBERANG dan MEMBODEK Bos ni. tak ke mana. suatu ketika akan tertangkap juga 

Lepas tu, orang ramai naik darah. yang disindir kerajaan pula. walhal yang buat pasal kakitangan. Ingat-ingatlah ter cik kak dan cik abang. 

Comments

Popular Posts