PENDEDAHAN EKSKLUSIF PAPAGOMO - SUNGGUH LUAR BIASA



PEWARIS ANAK BANGSA
  


"Papa Gomo JR"

Tersebutlah kisah disebuah negara yang mana pemerintahnya adalah bangsa Melayu Islam yang didukungi oleh sebuah parti politik yang kuat sejak zaman berzaman lagi. Dan dalam kekuataan parti politik itu musuh musuh yang mengidamkan kuasa cuba merancang untuk mendapatkan kuasa itu dengan membawa nama Pakatan Rakyat yang dengan niat berpakat pakat nak merampas kuasa.

Maka tersebutlah satu kisah dialog antara Pakatan yang berpakat pakat untuk merampas kuasa yang ada pada kerajaan.


Kit Siang : Hallo tuan haji, sikalang kita cina sudah kuat tapi melayu punya undi ala banyak kulang lah sama DAP. Tuan haji boleh tolong ka?

Hadi Awang : Ya Master, PAS memang kuat dengan undi Melayu, UMNO pun susah cari makan sekarang ini. DAP mesti perlu undi Melayu kita PAS boleh tolong tapi mesti ada syarat.

Kit Siang : Aiya lu cakap lah Tuan Haji apa syarat, kita boleh Kawtim punya.

Hadi Awang : Kita akan arah semua ahli PAS sokong sama DAP, kita akan bawa itu bendera DAP sama sama PAS. DAP pun mesti sama juga, mesti bawa bendera PAS mana mana program dan panggil sama cina cina sokong bulan.

Kit Siang : Oh itu macam ka Tuan Haji? Aiya manyak senang wooo, gerenti Kawtim punya.


( Maka bermula lah aksi yang anda dapat lihat ahli PAS mengusung bendera DAP kehulu kehilir manakala DAP pula membawa bendera PAS kesana kemari dalam mendapatkan keyakinan Melayu dan juga Cina bahawa Pakatan DAP, PAS sefahaman dan kuat.)


Selang 2 bulan......

Kit Siang : Tuan Guru ada free ka mau sembang?

Nik Aziz : Kawe senang sokmo, demo nok gapo?

Kit Siang : Kita ada masaalah sikit sama itu olang Melayu lah Tuan Guru, mesti mau cari jalan lagi kasi itu Melayu Islam sokong sama DAP.

Nik Aziz : Hok aloh, bendo lagu tu mu royak kat ku, bendo mudah jah tu.

Kit Siang : Aiya wa selalu cakap ini Tuan Guru memang taiko punya, sekali cakap sulah paham apa kita punya strategi.

Nik Aziz : Memelah........... Kalu tidok mano buleh orang mari minum air selipar ambo. Pasal kawe hebat lah ramai hok dok kerumum minum air selipar hambo.

Kit Siang : Apa plan Tuan Guru?

Nik Aziz : Puok puok Mu ambik goni pastu mu pakat ngaji belako. Tok payoh lah dok ngaji belako tapi mu ambik hok mano buleh wat modal sudohlah. Kawe tando hok mano buleh wat modal untuk puok demo.

Kit Siang : Ini macam ka Tuan Guru? Talak salah ka?

Tuan Guru : Hok ni lah baru sedap, UMNO pun takut nok bui ko MCA, MIC pakai barang ni. Gerenti hambo yakin koho ramai Melayu Islam sokong puok demo alik DAP tu.

Kit Siang : Telima kasih Tuan Guru, kita mesti lawan sama UMNO. UMNO mesti kita kasi tendang sama ini kerajaan. Ha Ha Ha

Nik Aziz : keh keh keh.....

( Maka bermula dari situ semakin hebat lah kempen kempen DAP dalam menarik undi Melayu Islam.)

Ops..... Apa yang Nik Aziz suruh DAP buat? Emmm kau orang nak tahu? dah layankan video di atas sana?

Ayat Al Quran dan Hadis dilacurkan oleh PAS demi menarik undi Melayu kepada DAP. Manakala DAP pula berselimpuh di Masjid dan surau kononya ikhlas nak membantu umat Islam Melayu.


Betul lah apa kata Nik Aziz, memang UMNO tak buat kerja kerja macam ni bagi MCA, MIC peranan yang seperti DAP lakukan. Kerana UMNO pembela Melayu Islam, MCA pembela Cina, MIC pembela India. Itulah keadilan yang ada dalam Barisan Nasional disulami dengan peranan dari parti komponen BN yang lain dalam memastikan rakyat Malaysia terus maju, aman dan damai.

LINK : http://www.papagomo.com/2012/06/pendedahan-eksklusif-cerita-ni-memang.html

Comments

  1. Nga Kor Ming...
    You are .....BULLSHIT.!!!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts