K-POP PKR MANA FATWA PAS MENGUTUKNYA?




PEWARIS ANAK BANGSA

Macam tak percaya pula. ! heheheheheh. budak PAS bukan kemain mengutuk Himpunan Jutaan Belia 2012 kerana adanya K-POP . macam-macam bunyi dikatakan. adalah kata membawa kesesatan. ada kata membawa kerosakan akhlak belialah. tapi tengok gambar di bawah ini. ini anjuran siapa pula?



hahahahahaha.. mana budak PAS yang BERANGIN mengutuk K-POP. apa sal kali ini terkedu dengan kehadiran China doll buat persembahan K-POP dalam malam Gala PKR ?  Acara tarian menghairahkan ini di sajikan di Kompleks Sukan Bertam, Kepala Batas, Pulau Pinang. SAH!! depa sebenarnya telan AIR LIUR mengintai semasa HBN2012. cuma malu nak mengaku. tetapi persembahan ini dulang siar variasi chinadoll, dalam ruang semua kumpulan MANIAK PAKATAN. depa lempiaskan segala pemandangan yang mereka dambakan. tu yang mulut tak mampu nak berkata. Jari dah tegang tak dapat menaip. mata dah naik juling ... terbayang aksi tarian!!!!!!!!!!!

Jangan sangka majlis tertutup, semua akan TERTUTUP. Dindingpun boleh jadi saksi apa yang korang sembunyikan! INI KALILAH.. sudah terkena batang hidung.. tak tau nak komen apa dah! PADAN MUKA!

Comments

  1. Dah terang lagi bersuluh pun tak nampak lagi. Tak tau lah nak kata ape. Tu la dia parti-parti yang dia orang dok sanjung-sanjung sangat. Tarian tu secara sinis nya memberi tahu puak-puak PAS bahawa ini lah jalan perjuangan PKR. Seks Bebas, LGBT dan sebagainya. Korang pun campur lah juga. Cantik....

    ReplyDelete
  2. di lembukan.... di keldaikan... ikut ja... semua yes...yes... angguk2....

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts