TERKANTOI LAGI TONY N NURUL IZZAH

Punyalah bagai nak rak tony dan izzah berposing depan susunan minuman krim produk KR1M dengan mengatakan produk susu tersebut mengandungi bahan seperti e-coli. Cabaran itu disahut oleh KR1M dengan memberi kebenaran Kementerian kesihatan melakukan pemeriksaan ke atas semua produk makanan dalam kedai tersebut. Ternyata susu yang dikatakan mengandungi e-coli memenuhi piawai kesihatan seperti yang dibenarkan oleh kementerian kesihatan. ALAMAK KO! KANTOI LAGI Tony dan Izzah. Pakar bahan kimia korang lulus peperiksaan kimiaker yang korang tempah khidmat ni?

23/11 : menteri Kesihatan sahkan susu rumusan tumbesaran bayi kedai rakyat 1 Malaysia selamat. Hanya. Dua produk sis tiram tidak tepati standard.

Menurut KR1M, produk sos tiram tersebut telah diarahkan ditarik semula dari pasaran. Nampakkan, KR1M bertanggungjawab ke atas permasalahan tersebut. Tiada penafian tetapi menerima keputusan pemeriksaan kementerian kesihatan. Pu3 yakin sesungguhnya, pengurusan Kr1M pasti akan memantau keselamatan produk-produk yang dipasarkan dalam KR1M.

Dalam blog Tun faisal -UBM mengatakan : "Nurul Izzah & Tony Pua melihat kemunculan KR1M ini sebagai ancaman terhadap pembangkang, memandangkan jika harga barang dapat di kawal oleh kerajaan melalui konsep KR1M ini, kerana selepas ini jika konsep KR1M ini berjaya tauke besar tidak lagi boleh menaikkan harga barang secara sewenangnya yang mana sebelum ini kerajaan selalu dipersalahkan oleh pembangkang setiap kali berlakunya kenaikkan harga barang."
"Melihat tindakan mereka yang menyerang usaha kerajaan untuk membantu meringankan beban rakyat muncul satu soalan di benak fikiran saya."

"Antara Nurul Izzah dari PKR dan Tony Pua dari DAP siapa yang bengong di antara mereka? Bagi saya dua-dua ini bengong, sebab itulah mereka 'tagteam' menyerang usaha murni kerajaan. Lihatlah pembangkang di Malaysia semua tindakan mereka tidak pernah memikirkan nasib dan masa depan kita sebagai rakyat." - Tun Faisal

Seperti tulisan pu3 sebelum ini, bertarikh 17hb november, ia seiring dengan pandangan exco pemuda biro IT ini.

Ada dalam UBF fB group mengatakan kenapa pu3 taksub sangat membela Kr1M? Ada kepentinganker? Allah! Nak membela mesti ada kepentingankah? Hehehehe 1 point untuk balun korang, korang menampakkan ketidak ikhlasan dalam membela rakyat sabah dan sarawak. Nama je konon, bertopeng, walhal ia ada berkaitan kepentingan pribadi korang juga.

P/S: Izzah, sila buat kenyataan tentang akaun di bank israeli yang nilai banyak. Jangan dok mengorek cari kesalahan dan memalit tahi dalam kebaikan Kr1M padahal, tangan dan mulut penuh najis busuk! Inikah kepimpinan yang nak diangkat lagi statusnya menjadi pemerintah negara?

Comments

Popular Posts