SEKSUALITI MErDEKA pLATFORM MEREKA YANG BEZA FITRA UNTUK SUARA???....

Kasihan sungguh pu3 dengan kelainan pembawaan yang mereka hadapi. Keinginan bersama individu yang fitrahnya tidak wajar berlaku. Adakah ia genetik? No. Adakah keturunan? No. Adakah kerana penyakit? Hehehehhe penyakit yang dicari. Mereka sebenarnya sakit. Sakit psikologi, dan mereka layan keperluan sakit mereka itu sepenuhnya.

semalam pu3 berborak dalam 1 kumpulan fb. Mereka menyuarakan pandangan mereka terhadap program seksualiti merdeka dan ada yang mempertikaikan kenapa kerajaan mahu halang program tersebut. Itu PLATFORM untuk 'mereka' berkumpul, berbincang, bersama dan menyuarakan apa yang mereka alami dalam kehidupan ini. Woooooo....!!!!!

PLATFORM? Suara hati mereka? Opppsss.. Siapapun kenal Ambiga. Dia akan bertindak berpaksi sesuatu yg hanya dia merasa ia wajar walaupun seharusnya ia bertentangan dengan etika kehidupan beragama.

Pu3 boleh terima mereka yang lari dari rutin fitra. Pilihan mereka, tetapi pu3 tk mahu kesongsangan mereka ini dizahirkan dan diperakui dari segi etika masyarakat beragama dan undang2. Ianya tidak betul dan perlu dihalang. Once majlis ini dibenarkan. Ia akan memberi ruang kecil untuk mereka melakukan permintaan lebih besar dan terus membesar. Bagi pu3 memadailah mereka tidak dikenakan hukuman masyarakat dengan percanggahan psikologi mereka dan tidak perlu pengikhtirafan pula.

Comments

Popular Posts