APA MUSLIHAT DESAK SAnGAT DAKWAT KEKAL UNTUK SPR???

Kemusykilan. Kenapa Pakatan mendesak dan terdesak sangat tmasih mahu menggunakan DAKWAT KEKAL semasa hari pengundian semasa pilihanraya? Kenapa menolak penggunaan biometrik yang jauh lebih relevan dan canggih ?

Pu3 memang rasa dan naluri pu3 berbisik, PKR ada muslihat sehingga terdesak gaduh untuk pastikan penggunaan dakwat kekal dilakukan. Mereka ada strategi jahat untuk perolehi kemenangan! Memindah penyokong mereka ke kwsan utk menambah pengundi menyokong PRU lepas tu, mereka telah lakukan, tetapi menghebohkan konon BN yang buat. Kata alert sangat, xderler alert klu mereka tak lakukannya.

Risik2 pu3 dpt... Antara angin bergoncang kenapa PKR nak sangat penggunaan dakwat kekal.:

Sumber dalaman PKR memaklumkan beberapa pakar dari India telah dibawa masuk bagi melakukan training kepada Ahli PKR untuk menghilangkan Dakwat Kekal bagi membolehkan PKR melakukan pengundian lebih dari sekali pada PRU 13 ini. Patut lah depa beriya iya nak pakai dakwat Kekal rupanya ini agenda depa yang sebenar.

Ding dong! Inikah antara muslihat mereka? Tak betulker? Kalau tak betul kenapa nak marah n mengamuk lak semasa info ni sengaja pu3 post kt kekwn, siap maki n caci pu3 kata ini jelah otak korang! #*!!!!!!?????*#//#*! Tutttt! Pu3 tdk mahu sebut janji ada unsur2 sx18 hehehhhehehe

Kekwn, jom kita sokong penggunaan biometrik. Awat nk pakai dakwat kekal. Itu penggunaan untuk negara dunia ketiga yang tidak mampu nak menggunakan peralatan canggih . Kita bersyukur sebab negara kita mampu membeli peralatan canggih dan mampu mengekalkan keselamatan pengundian. Tidak akan berulang

P/s: laporan penilaian 5 tokoh dalam negara semalam , penyelidikan sains politik yang dilakukan UIA menunjukkan Tun Mahathirb masih disanjung tinggi, PM YAB DSP Najib sokongan melonjak tinggi, manakala 3 lagi Lim Guan Eng, Anwar dan nik Aziz menurun kerana apa ya? Korang fikirkanlah semua tindakan mereka agaknya..

Comments

Popular Posts