APA DAJJALNYA AmBiGA ni?!!!!

Minah ni, suka bebenor melakukan perkara yang bercanggah dengan sosial hidup manusia normal. Sebelum ini, mempertikaikan kontrak sosial. Selepas itu hal isu pengislaman dengan terang menentangnya . Kemudian semakin glamour dengan himpunan BERSIH 2.0 kali ni seksualiti merdeka pula?

Bekas mufti Perlis Prof Madya Dr Mohd Asri Zainul Abidin berkata mana-mana Islam yang mnyokong program Seksualiti Merdeka wajib ditentang habis-habisan kerana ini   membela amalan gay dan transeksual di Malaysia.
Penganjuran program itu mendapat reaksi berbelah bahagi daripada pertubuhan Islam bukan kerajaan dan parti-parti politik.

"Saya tidak tahu apa yang sebenarnya hendak dibuat dalam program Seksualiti Merdeka, namun jika ia satu kempen terbuka ke arah menjustifikasikan gay dan transeksual, maka itu patut ditentang,- sumber http://pengundisetiasungairapat.blogspot.com/2011/11/seksualiti-dr-asri-kata-sesiapa.html?m=1

YB datuk zulkifli nordin memberi pendapatnya :
"Adakah kaum ini mahu memperjuangkan amalan seks bebas tanpa batas dalam negara ini? Dalam keadaan kita sedang berhadapan dengan pelbagai isu gejala sosial, perzinaan terbuka dan melampau, kegiatan homoseksual dan lesbian yang keterlaluan, gejala pembuangan bayi dan banyak lagi.Malahan sudah mula kedengaran amalan pesta bertukar pasangan diantara pasangan berkahwin bertukar laki dan bini masing-masing dengan orang lain"'

YB Datuk Zulkifli Noordin yang juga bekas peguam bela kes liwat I Anwar Ibrahim berkata terdapat usaha-usaha dilakukan untuk memansuhkan Seksyen 377A-D Kanun Kesiksaan kerana dianggap menyekat kebebasan hak asasi manusia.Seksyen 377A-D adalah satu peruntukkan yang melarang 'amalan seks songsang dan luar tabi'e saperti seks melalui dubur, samada antara lelaki dan lelaki, lelaki dan wanita (termasuk isteri sendiri), sama ada secara sukarela mahupun secara paksa, termasuk juga dengan haiwan.Jika sabit kesalahan seseorang itu boleh dihukum penjara maksimum 20 tahun dan sebatan.

"Sebab itu saya bersetuju sangat dengan kenyataan YBhg Tan Sri Abdul Rahim Nor, mantan Ketua Polis Negara semasa merasmikan Perhimpunan Agong PERKASA pada hari Rabu 28 ZulQaedah 1432/ 26 Oktober 2011 menyatakan bahawa sebagaimana fahaman komunis menjadi "virus agama baru" yang menyerang dan merosakkan ketamadunan dan peradaban kemanusiaan pada awal abad 20, maka sekarang sudah muncul fahaman hak asasi kemanusiaan sebagai "virus agama baru" yang bukan sahaja menyerang dan merosakkan ketamadunan dan peradaban kemanusiaan, malah akan menghancurkan sejarah keujudan dan kesinambungan kemanusiaan ini", boleh baca secara terperinci pandangannya di blog ini :

Jika tuntutan seperti ni dibiarkan, pu3 bygkan bagaiman musnahnya manusia zaman nabi Lut. Ambiga sememangnnya Dajjal yang mempunyai keinginan memusnahkan garis perjalanan manusia yang seharusnya.Kali ini Pu3 tabik ke atas PAS yang mengeca rakan sekutunya, Eloklah tetapi peliknya PKR sonyap je. Agaknya big bos depa terkena batang hidung, tu sebab depa dok senyap.

malam ini, lega lagi pu3 kerana PDRM dah mengumukan bahawa Seksualiti Merdeka merupakan program tersebut HARAM.  Timbalan Ketua Polis negara mengatakan bahawa Polis telah mengenal pasti dan akan memanggil kesemua mereka yang terlibat dala penganjuran program termask Ambiga untuk merakam keterangan mereka. Polis akan mengambil tindakan di bawah Seksyen 27A (1) (C) dan juga 298 A Kanun keseksaan untuk menghlang sebarang penganjuran majlis tersebt_ MediaUMNO

Comments

Popular Posts