MULAU SUDAH DORIS!!!: GAM GAJAH PASANG DI MULUT DAN MATA PENGIKUT SSKM????


Montaku????? Aina!!! Beranti nuh!!! Supplier montoku atau Montaku (sejenis arak buatan sendiri. lebih kurang seperti samsu) sama pengikutnya??? Biar betul makcik Lampir facebook a.k.a doris ni!!!

Kalau montoku tu, tidak mengapalah kan. Habis mabuk waras balik. Tak kisah tersadai, tergolek masa mulau akibat montoku tu bersifat sementara semata.

Cuba fahami status si makcik lampir ni. 'Betul-betul berani tanpa fikir panjang'??????? Kenapa dia ??? Kalau difahami kenyataan dia ni, boleh difahamkan bahawa Doris mengatakan pengikut tegarnya adalah jenis manusia yang pendek akal. Bodoh hanya ikut sahaja perintahnya. Macam robot yang telah disetup penyusunan pergerakannya!! Jahat apa makcik lampir ni!!! Dia tak menghargai pengikutnga sebagai seorang pejuang! Tetapi sekadar pengikut yang hanya ikut arahan serta perintahnya!!! Duina! Kasihan pula kebodohan pengikut si doris ni!

Tetapi... memerintah pengikutnya pakai gam gajah pada mata dan mulut tu akan datang tu..... apa kes??????!!! Bukan setakat polis dan orang kampung je terkejut.. pengikut yang bantingal a.k.a bodoh sendiri akan terkejut apabila mata dan mulut mereka cacat akibat kebebalan mereka.mengikut perintah madam mereka!!!

Hello pengikut Doris, kalau itu punya arahan kamurang ikut juga.. sah kamurang BODOH BANTINGAL!!! Dia siok-siok di London sana.. kamu pula mencederkan diri kamu. Siapa yang rugi ni????

Bila diamati status si Doris ni.. nampak sangat perempuan ni sudah MULAU BAH!! Kalau tidak mulau (gila) perkara sedemikian tidak akan tercetus dalam otaknya tau!!!!!

Ish ish ish!!!!! Kasihan kamurang!!!!

LADY nak berpesan dan nasihat. Elok-eloklah korang belajar sejarah. Pastikan sejarah yang tepat bukan cerita dari si doris mahupun si jeffry!! Bukan juga cerita DAP yang konon menyokong pemisahan Sabah dan sarawak ni!! Bukan juga belaian si Anwar yang kononnya mengaku pejuang! Tak ada pejuangan rakyat pun dalam akal peliwat tu! Dia nak menyelamatkan diri sendiri saja!! Nanti korang yang ditinggalkan lugai-lugai terampai-ampai!!!!

ps: isu Sabah, LADY akan banyak menggunakan dialek Melayu Sabah. harap maklumnya. tetapi ianya bukan terikat pada dialek 1 etnik. ikut kemahiran LADY semata.

Comments

Popular Posts